Weekly outline
-
-
Forum
-
URL
-
Start discussions: 1 Post replies: 1
Každá prosím zkuste během semestru alespoň jedno téma "odstartovat" a alespoň na jedno reagovat.
-
-
Ještě chybí podklady od Šárky
-
-
-
Forum
-
Start discussions: 1 Post replies: 1 Make forum posts: 4
-
Choice
Vyhrála červená
-
-
Receive a grade
-
Receive a grade
-
-
Receive a grade
1. Napište prosím alespoň 10 vět (konstatování či otázek), které jsou pro vás po prostudování celého materiálu "Pracovní listy NPI" důležité.
2. Co jste napsaly, vložte prosím sem do modulu pro odevzdávání domácích úkolů.
-
-
Receive a grade
-
Receive a grade
-
Na konci výuky jsme si vybrali jeden z nových pracovních listů + metodické pokyny → list si zkusit vypracovat, vše si projít → do Moodlu vložit shrnutí toho, co jsme si z práce, kterou jsme do teď dělali, odnesli
-
-
Receive a grade
https://learningapps.org/display?v=phnj6w6cc21
Projděte si všechna tři cvičení a pak prosím sem do modulu pro odevzdávání úkolů vložte printscreen závěrečné obrazovky.
-
-
Receive a grade
1. Nejdříve si mapu zkopírujte: https://app.contextminds.com/?m=Ak7wQ
2. Pak mapu "přetvořte podle sebe".
3. Nakonec prosím mapu vložte sem do modulu pro odevzdávání domácích úkolů.
-
-
Receive a grade
-
-
Receive a grade
-
-
- Vždycky KLIKEJTE na obrázky (ne na čísla).
- Stanoviště 1: Nejdříve klikněte na obrázek; až si přečtete instrukce, tak běžte na první zámek od truhly se zlatým klíčem.
- Stanoviště 2: Asi se nejdříve podívejte, co říká druhý zámek od truhly se zlatým klíčem.
- Stanoviště 12 = stanoviště 14.
Až úspěšně zvládnete celou únikovku, vložte prosím sem do modulu pro odevzdávání domácích úkolů printscreen úplně závěrečné obrazovky, kam jste se dostali:-)
-
-
Make a submission
-
Na tomto odkaze hledejte 2013 Písanka Putujeme za písmem
-
-
File
-
File
-
-
Receive a grade
-
Receive a grade
-
URL
-
Legislativa (zejm. šk. zákon a vyhláška č. 27/2016 Sb., obé v aktuálním znění)
-
AssignmentReceive a grade
Navrhněte prosím úpravu s. 18 z této učebnice (viz níže) tak, aby neobsahovala "z našeho pohledu pochybné informace".
Návrh vložte sem do modulu pro odevzdávání domácích úkol.
-
Podívejte se na text v této učebnici a navrhněte jeho opravu/úpravu.
-
Receive a grade
1. V anketě níže si vyberte jeden ze čtyř úryvků z disertační práce A. Hudákové Čeština ve vzdělávání dětí s vadou sluchu (viz níže).
2. Napište si poznámky o tom, co je ve vámi vybraném úryvku pro vás nové.
3. Poznámky "okomentujte" (= uveďte do nějakých souvislostí). Můžete pracovat pouze s prostým textem, nebo můžete používat i techniky popsané v bakalářské práci D. Herianové (vzpomeňte si na únikovku o výuce prvopočátečního čtení a psaní:-)).
4. Okomentované poznámky prosím vložte sem do modulu pro odevzdávání domácích úkolů.
-
-
File
Tento text jsem vybrala jako ukázku, že vždy se dá najít vhodný text (v závislosti na tom, co s ním chceme dělat, jaké máme cíle...)
-
Page
-
Před sebou máte tři různá zpracování jedné a té samé "učební látky". Prostudujte si je (splňte cvičení) a pak u každého zpracování promyslete, pro jaké účely se hodí/nehodí a které kompetence rozvíjí/nerozvíjí.
-
Receive a grade
-
AssignmentReceive a grade
-
Receive a grade
-
Receive a grade
- Vyberte si libovolnou nejazykovou učebnici pro základní školu.
- Proveďte její komplexní analýzu podle DP Lenky Makovské (viz výše), konkr. podle kapitol 4.1, 4.2 a 4.3 (srov. též kap. 5.1, 5.2 a 5.3).
- Analýzu (včetně postupu a příp. otázek, komentářů atd.) své učebnice vložte prosím dem do modulu pro odevzdávání domácích úkolů.
-
-
Page
-
Page
-
Receive a grade
-
SurveySubmit answers
-
AssignmentReceive a grade
-
Receive a grade
-
Receive a grade
-
AssignmentReceive a grade
-
Receive a grade
-
Co jsme dělali:
- Na začátku jsme se věnovali organizačním otázkám, jako jsou exkurze/akce v předmětu Aktuální otázky pedagogické praxe a ped. výstupy.
- Pak jsme se nejdříve bavili o komplexní analýze nejazykové učebnice (domácí úkol z 10. hodiny).
- Následně jsme se ve skupinkách a pak společně zaměřili na témata: a) Učebnice a učební materiály, b) Práce s textem (v češtině, v ČZJ) v učebnicích a učebních materiálech a c) Učebnice a učební materiály + Čtením a psaním ke kritickému myšlení.
Domácí úkol: Nic písemného, ale je dobré prostudovat si odkazy na zajímavé/netypické učebnice níže.
-
URL
-
URL
-
URL
-
Do této sekce postupně shromáždím "aktivity", které jsem připravila pro různé předměty ped. modulu. Můžete je použít dle svých potřeb, např. při přípravě na státnice.