Osnova sekce

    • Co jsme dělali:

    • Tento text jsem vybrala jako ukázku, že vždy se dá najít vhodný text (v závislosti na tom, co s ním chceme dělat, jaké máme cíle...) 

    • Před sebou máte tři různá zpracování jedné a té samé "učební látky". Prostudujte si je (splňte cvičení) a pak u každého zpracování promyslete, pro jaké účely se hodí/nehodí a které kompetence rozvíjí/nerozvíjí.  

    • Co jsme dnes dělali:

      1. Nějdříve jsme se věnovali reflexi včerejší exkurze do MŠ, ZŠ a SŠ pro sluchově postožené v Českých Budějovicích a do Centra podpory studentů se specifickými potřebami JČU (v rámci předmětu Aktuáln otázky pedagogické praxe).
      2. Pak jsme v jazykových i nejazykových učebnicích hledali v jednotlivých cvičeních rlzné myšlenkové operace a pak jsme se snažili hledat různé typy cvičení (dle formy = podle toho, co fyzicky žáci ve cvičeních dělají).

      Domácí úkol: Analýza vybrané nejazykové učebnice (viz níže).

      1. Vyberte si libovolnou nejazykovou učebnici pro základní školu.
      2. Proveďte její komplexní analýzu podle DP Lenky Makovské (viz výše), konkr. podle kapitol 4.1, 4.2 a 4.3 (srov. též kap. 5.1, 5.2 a 5.3).
      3. Analýzu (včetně postupu a příp. otázek, komentářů atd.) své učebnice vložte prosím dem do modulu pro odevzdávání domácích úkolů.