Osnova sekce

    • Co jsme dělali:

      1. Krátce jsme ještě řešili organizační záležitosti (Moodle: "Atuality", "docházka", "odznaky", "známky"...; Mahara..).

      2. Intenzivně jsme se věnovali genetické metodě výuky prvopočátečního čtení a psaní.

      Domácí úkol:

      1. Průběžně: Zkoušet si tvořit své vlastní pedagogické e-portfolio Mahara.

      2. Průběžně: Vkládat informace k různým aktuálním otázkám vztahujícím se k aktuálnímu dění, které se nás týká, do "aktualit" (v úvodu tohoto kurzu v Moodlu). Na příště: prostudovat si, co zde je, + připravit si nějakou aktualitu pro ostatní.

      3. Dobrovolně: Nastudovat si něco k analyticko-syntetické metodě hláskové/zvukové výuky prvopočátečního čtení a psaní. Příští týden se jí budeme věnovat.

    • Co jsme dělali:

      1. Zabývali jsme se organizačními otázkami (tento předmět, praxe, studium obecně, BZK, BP...).

      2. Začali jsme se věnovat "pracovním listům na češtinu z NPI" (a taky jsem do nich natáčeli videa:-)).

      Domácí úkol: Viz níže.

    • 1. Napište prosím alespoň 10 vět (konstatování či otázek), které jsou pro vás po prostudování celého materiálu "Pracovní listy NPI" důležité.

      2. Co jste napsaly, vložte prosím sem do modulu pro odevzdávání domácích úkolů.