Milé studentky,
zde je samostatná práce na úterý 23. 3. 2021 + následný domácí úkol.
1. V úterý 13. 4. 2021 k nám na výuku ve 14.00 přijdou zástupkyně Šalvějky (https://www.tichezpravy.cz/spolek-a-detsky-lesni-klub-salvejka/).
2. Minule jsme zkoušeli jiné uspořádání v Moodlu. Zde https://www.menti.com/xamhbodetr můžete hlasovat, které uspořádání pro náš kurz preferujete.
3. V minulé hodině jsme se naposledy důkladně zabývali metodami výuky prvopočátečního čtení a psaní.
4. Po dnešní výuce byste měli mít jasno v těchto třech tematických okruzích ze sylabu:
- Prvopočáteční čtení a psaní, různé metody výuky obecně a metody užívané u neslyšících dětí, žáků a studentů (dětí, žáků a studentů se sluchovým postižením)
- Počáteční výuka českého jazyka (ve vztahu k dalším jazykům, které dítě ovládá a které se bude učit)
a částečně
- Vztahy mezi realizací vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace a ostatními částmi rámcových a školních vzdělávacích programů
5. Postupně si prosím prostudujte všechny materiály, které máte v Moodlu připraveny na dnešní hodinu.
6. Na jejich základě (+ ve spojení s tím, co jsme se učili dosud) vypracujte domácí úkol: Představte si, že máte spolužačky "naučit tyto dva/tři tematické okruhy". Připravte jim za tím účelem prosím e-learningové nástroje.
7. Příště se na tyto e-learningové nástroje vzájemně podíváme, vysvětlíme si, co Vám není/nebude jasné (tip: připravte si otázky) a budeme pokračovat dál dle sylabu. Vím, že je toho docela hodně (na objem), ale myslím, že většinu vlastně znáte, jen si vše potřebujete utřídit a propojit.
Těším se na Vás příští týden.
S pozdravem
Andrea Hudáková