Co jsme dělali:
1. Krátce jsme ještě řešili organizační záležitosti (Moodle: "Atuality", "docházka", "odznaky", "známky"...; Mahara, praxe...).
2. Minule jsem si zkoušeli čtenářskou dílnu. Nyní jsme se jí věnovali v důkladné reflexi. Viz mj.: 2. týden: Otázky navazující na naši čtenářskou dílnu z minulého týdne.
3. Začali jsme se věnovat metodám výuky provopočátečního čtení a psaní, konkrétně jsme se věnovali genetické metodě. Viz mj.: Co nás napadlo ke "čtení" a Genetická metody výuky (prvo)počátečního čtení a psaní - MAPU SI ZKOPÍRUJTE!!! Teprve pak s ní pracujte.
Domácí úkol:
1. Průběžně: Zkoušet si tvořit své vlastní pedagogické e-portfolio Mahara.
2. Průběžně: Vkládat informace k různým aktuálním otázkám vztahujícím se k aktuálnímu dění, které se nás týká, do "aktualit" (v úvodu tohoto kurzu v Moodlu).
3. Vyzkoušet si, jak mi teď funguje tento kurz v Moodlu. Jak vidím "odznaky", "docházku", "známky".
4. Na příště: Úkol 2. týden: Mapa: Genetická metody výuky (prvo)počátečního čtení a psaní