Dva texty k nastudování od 25. 2. 2019
První text - "Různé úrovně otázek" - jsme nakousli na přednášce 26.2.19 Přečtěte si ho a ujasněte si nad jakýmkoliv textem pro děti, jestli umíte takové otázky pokládat vy sami - cílem ovšem je, aby si je pokládali žáci, aby se takové otázky vynořovaly v hlavě při čtení čtenáři samotnému. Nejprve se to musí s dětmi trénovat, ale cílem je, aby jim to vešlo "do krve" a otázky se vynořovaly samy.
Druhý text - "Třetí replika hovoru" je tom, jak učitel vede hovor se žáky. Ten si prostudujte. Máte chápat podstatné rozdíly v tom, co kdo v hovoru říká a proč, a máte umět vysvětlit, co se hodí pro výuku LV u Vašich žáků, kdy a proč. (O typech otázek a o jejich používání k textu se dozvíte mnohem více, patrně další četbou. Veďte si zápisky z této odborné četby, snáze se pak připravíte na zkoušku letos i za dva roky u státnic....