Asistentská praxe pro studenty učitelství oboru český jazyk
Osnova sekce
-
Milé studentky,
do této sekce vkládajte plány, které jste sepsali spolu s vyučujícím. Plán by měl obsahovat cíle na období od října do prosince (měl by se zaměřovat na rozvoj konkrétních čtenářských dovedností) a návrh postupných kroků (aktivit), pomocí nichž žáci k cíli dospějí. Dodržte prosím termín odevzdání plánu.
Děkuji.
Štěpánka Klumparová
-
Milé studentky, v příloze naleznete docházkový list. Ten si prosím vytiskněte a noste ho s sebou na praxi. Vyplněný ho odevzdáte na závěrečném setkání.
Děkuji Vám za spolupráci.
Štěpánka Klumparová
-
Milé studentky,
v příloze naleznete návrh struktury, na jejímž základě můžete psát svůj pedagogický deník.
ŠK
-
Milé studentky,
setkání 26.11. se bude konat od 18 hodin v učebně R 107. Přineste si prosím s sebou své pedagogické deníky, plán rozvoje.
Vyberte si jednu aktivitu, jejíž plánování či provedení se Vám zdařilo, o níž byste se chtěly podělit s ostatními.
Připravte si i otázky a nejasnosti či problémy, o kterých byste chtěly s ostatními mluvit.
Příští týden se s Vámi těším na viděnou.
Štěpánka Klumparová
-
Milé studentky,
na závěrečné setkání, které se bude konat na začátku ledna a jehož termín bude upřesněn po dohodě s Vámi a s vyučujícími:
• Vyhodnoťte, které činnosti, aktivity, procesy v průběhu plnění asistentské praxe byly pro vás osobně nejvíce přínosné, rozvíjející
• Reflektujte, které podnětné situace jste zažili, řešili
• Vyhodnoťte limity, nedostatky, vyjádřete doporučení na další proces asistentské praxe
Reflexi je třeba vložit do elektronického prostředí – moodle.
Připomínám, že kurz je ukončen zápočtem po předložení pedagogického reflektivního deníku, docházkového listu a reflexe naplnění plánu rozvoje čtenářských dovedností v průběhu asistentské praxe, případně splnění konkrétního úkolu dle zadání fakultního učitele.
Štěpánka Klumparová
-
Milé studentky,
v příloze naleznete články, které se týkající asistentů praxí. Snad pro Vás budou inspirací.
ŠK