Výběr doplňkových aktivit

Počet odpovědí: 35

Napište zde jako odpověď, jaké doplňkové aktivity jste si vybrali a proč (na kterou se těšíte, kterou potřebujete, která je pro vás výzva, kde se (snad) hodně naučíte...

Budu ráda, když se k odpovědi vrátíte a doplníte ji, pokud v průběhu semestru změníte názor.

V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Nela Havlová -

Vybrala jsem si:

D1 Jinonický photohunt (na hodině)

D4 Studijní předpisy - nové informace 

D5 Přednáška o kritickém myšlení - zajímavé zamyšlení, nové poznatky

D7 Průzkum budov UK a FSV - krásné budovy, ráda je prozkoumám s ostatními, těším se

D9 Studijní deník - potřebuji mít nějakou organizaci

V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Klára Jarošová -
Já jsem si pro plnění úkolů vybrala
1. E-learning kritického čtení, jelikož bych se ráda dozvěděla více a získala nové zkušenosti, kritické čtení je podle mého velmi důležitou dovedností, která se ke studiu hodí, proto není na škodu se v této disciplíně zlepšovat, na aktivitu se těším (Tuto aktivitu jsem nakonec vyměnila za přednášku Kritické myšlení, o přednášce jsem se dozvěděla od spolužáků, kteří kurz absolvovali v minulém roce a doporučovali ji. Jsem za výměnu ráda, jelikož přednáška byla přínosná i zábavná.) 
2. Zacházení se zdroji a citování - velmi užitečný úkol, jelikož citování je kolikrát velmi záludnou věcí, ráda nasbírám nové zkušenosti, které se mi budou hodit ke studiu, test už jsem stihla jednou udělat a bylo to pro mě musím říct vcelku náročné, tak doufám, že se z chyb poučím a povedu si příště lépe
3. Studijní předpisy - je dobré se s těmito dokumenty seznámit a načerpat důležité studijní informace, úkol sem již splnila a byl přínosný
4. Doporučení zajímavé četby - na tento úkol se těším, ráda bych doporučila svým spolužákům zajímavé knihy a zároveň jsem zvědavá, jaké další tipy se v tomto úkolu objeví
5. Učební styly - tento úkol jsem již také udělala, a byl velmi zajímavý, určitě bych ho doporučila i ostatním, test je vcelku rychlý a dozvíte se informace, jaké učební styly se pro vás hodí nejlépe, můžete tak opravit svou dosavadní styl či vyzkoušet jiný a třeba i lepší styl na základě výsledků testu
V odpovědi na Klára Jarošová

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Adéla Hrdinková -
Vybrala jsem si: průzkum Jinonic, Studijní předpisy, Zapojení do studentského života, průzkum budov UK. Úvod do rozpoznávání keců a také plánuji zkusit práci se studijím deníkem
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Hana Klaudysová -
Já jsem si vybrala:

D3 Zacházení se zdroji a citování - Mám pocit, že jsem v tom docela zdatná a chci si ověřit, jestli nemám nějaké mezery o kterých nevím.
D4 Studijní předpisy - Myslím si, že znalost předpisů je důležitá a ještě jsem je nečetla.
D7 Průzkum budov FSV a UK - Chtěla bych se podívat i někam jinam než do Jinonic :))
D10 Učební styly - Tenhle test jsem si dělala už dávno, jsem zvědavá jestli se něco změnilo.
D11 Techniky aktivního čtení - Mám se čtením odborných textů docela problém, možná vyzkouším něco co mi pomůže.
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Julie Bříštělová -

Jako moje doplňkové aktivity jsem si vybrala:

D2 - kritické čtení - jakožto práce s textem mi přijde tato doplňková aktivita vhodná. Můžu si díky ní vylepšit svoje kritické myšlení.

D5 - Úvod do rozpoznávání keců - opět mi přijde velmi obdobné jako kritické čtení, akorát v mluvené formě.

D13 - Využití AI pro vylepšení textu - forma AI spíše jako pomocníka než spolupracovníka na ulehčení práce mě velmi zaujala.

D16 - Argumentační fauny - opět se velmi podobá prvním dvěma aktivitám.

V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Matyáš Ejem -
Vybral jsem si:
Průzkum Jinonic (splněno na první hodině)
Zacházení se zdroji a citování - rád bych se dobře naučil citovat a zdrojovat své práce.
Zapojení do studentského života - rád trávím čas s lidmi i mimo školu.
Techniky aktivního čtení - zajímá mě, co to obnáší a jak mi to pomůže v průběhu studia.
Argumentační fauly - Chci zjistit jak moc ovlivňují debaty a jak je poznat.
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Jiří Vondráček -
Vybral jsem si:

D1 Jinonický photohunt - splněno již na první hodině
D3 Zacházení se zdroji a citování - tyto dovednosti považuji pro studium vysoké školy za zásadní
D13 Využití AI pro vylepšení konspektů v rámci týmové práce v listopadu - splněno na hodině
D7 Průzkum budov FSV a UK - spíše odpočinková aktivita
D10 Učební styly - rád bych zjistil, jaký učební typ jsem a v čem bych se mohl v rámci učení zlepšit
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Veronika Brázová -
D3 Zacházení se zdroji a citování - je to pro mě výzva a hodí se to k práci na konspektu
D5 Přednáška kritické myšlení - téma mě zajímá a informace se můžou hodit i mimo školu
D8 Doporučení zajímavé četby - Donutí mě to něco přečíst
D10 Učební styly - Jsem zvědavá, jestli se potvrdí moje hypotéza
D16 Argumentační fauly - podobné jako přednáška kritické myšlení; téma mi přijde zajímavé a poučné
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Monika Košvancová -
Vybrala jsem si:

D1- průzkum Jinonic (splněno)
D3- Zacházení se zdroji a citování- dělá mi to problém a chtěla bych se to lépe naučit
D4- Studijní předpisy- myslím, že bych jinak žádný z těch dokumentů nikdy neotevřela
D7- průzkum budov FSV a UK- tohle mě bude bavit asi nejvíc a zároveň je dobré se na UK orientovat
D9- Studijní deník- je dobré se zamyslet nad tím, kde, kdy a jak se mi nejlépe učí
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Klára Novotná -
Vybrala jsem si:
D3- zacházení se zdroji a citování: myslím si, že mi to pomůže v budoucnu ve studiu
D4- studijní předpisy: je dobré se s tím seznámit 
D8- ráda čtu, zároveň si ráda pročtu i jiná doporučení
+ D1 a D13, které jsou splněny na hodinách
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Nela Šteierová -
Já jsem si vybrala:
Studijní deník - jsem velmi organizovaný člověk a myslím si, že by mi mohl pomoci ještě vylepšit svoji efektivitu a produktivitu.
Jinonický photohunt, který jsem již absolvovali během přednášky
Zacházení se zdroji a citování - Již jsem vyplnila test, který se týká zdrojování a citací. Myslím si, že je to věc, kterou je potřeba znát pro vysokoškolské studium.
Průzkum budov FSV a UK- S kamarádkami vyrazíme společně po různých budovách UK. Plánujeme navštívit Filozofickou fakultu, Právnickou fakultu, budovu Holaru FSV.
Využití AI pro vylepšení konspektů v rámci týmové práce v listopadu- Myslím si, že AI aktuálně silně ovliňuje vysokoškolské prostředí a je k prospěchu naučit se ji efektivně používat.
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Nina Hollá -
Vybrala som si:
Studijní deník- príde mi to ako skvelý spôsob ako mať veci organizované a mať väčší prehlad
Využití AI pro vylepšení textu- s AI zatiaľ veľa skúseností nemám a som si istá, že AI nám dokáže veľa vecí ulahčiť
Zapojení do studentského života- príležitosť na spoznávanie nových ľudí
Průzkum budov UK a FSV- rada by som spoznala aj iné budovy ano Jinonice, zároveň mi to príde ako fajn aktivita s kamarátmi
Průzkum Jinonic- aktivita z prvej hodiny
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Bára Zápotocká -
vybrala jsem si tyto doplňkové aktivity:
D1 - průzkum Jinonic (splněno na úvodní hodině)
D3 - zacházení ze zdroji a citování (toto pro mě bude výzvou, ještě se v tom příliš neorientuji)
D7 - průzkum budov UK a FSV (na tuhle aktivitu se těším)
D10 - učební styly (pomůže mi to se sebereflexí)
D13 - využití AI pro vylepšení textu (AI dokáže být velmi nápomocný, tak se těším až se s ním naučím lépe pracovat)
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Eduard Myšák -
Vybral jsem si:
Studijní předpisy- je fajn vědět co je na naší fakultě dovoleno a co ne.
Jinonický photohunt- už mám splněno
Využití AI- Velice důležitý skill v dnešní době. Nemám velkou zkušenost
Zapojení se do studentského života- Zatím jsem byl na všech akcích a mám v plánu nadále chodit.
Elearningový modul- kritické čtení- u kritického čtení mám co dohánět a bude to pro mě výzva.
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Ioanna Olena Bilecka -
Vybrala jsem si tyto doplňkové aktivity:

Průzkum Jinonic + diskuse ve skupině - aktivita se mi líbila, objevili jsme místa v Jinonicích, o kterých jsme nevěděli

Zacházení se zdroji a citování - je to něco, co potřebuji zlepšit, na střední škole jsme to moc neprobírali

Zapojení do studentského života - je dobrý se socializovat, poznávat nové lidi, také je to něco, co mě baví

Průzkum budov UK a FSV - zjistím něco více o ostatních budovách, prozkoumám je s kamarády

Využití AI pro vylepšení textu - budu to potřebovat ke studiu, takže je dobré se s tím naučit pracovat
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Emma Kafková -
Vybrala jsem si:
D4 studijní předpisy - může to být zajímavé
D6 zapojení do studentského života - již jsem se nějakých akcí zúčastnila
D8 doporučení četby - ráda čtu
D10 učební styly - ráda se o sobě dozvím něco nového
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Maximilian Fabuš -

Vybral som si:

D4- Študijné predpisy- Túto aktivitu som si vybral, aby som si ozrejmil aké ma žiak práva, čo môže a čo nemôže robiť.

D8-Doporučenie zaujímavého čítania- Prišlo mi to ako možnosti, kde môžem získať dobré doporučenia na knihy či články a zároveň možnosť zdielať so spolužiakmi vlastnú odporúčanú četbu.

D9-Studijný denník- Mám pocit, že nemám problém s učením, ale písanie denníka by mi možno ešte vylepšilo moje učenie.

D11-Techniky aktivního čtení- Túto aktivitu vnínam ako niečo čo by mi mohlo pomôcť s čítaním odborných textov, kde cítim, že mám občas medzery.

D16 - Argumentačné fauly - Túto aktivitu som si vybral, pretože mi prišla zaujimavá. Vďaka nej som si uvedomil ako mnoho ľudí vo verejnom priestore sa dopúšťa ich používania.

V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Nelly Jessica Merav Nkomo -
Doplňkové aktivity které jsem si vybrala jsou:

D1 (Jinonický photohunt) - Aktivita splněna již na první hodině
 
D6 (Zapojení do studentského a akademického života) - Sice jsem teprve ve svém 3. týdnu vysoké školy, ale i tak mohu říci, že jsem se zúčastnila mnoha školních akcí. Akce jsou skvělý způsob, jak se seznámit s novými lidmi a s tím, co naše škola pro studenty nabízí. 

D9 (Studijní deník) - Studijní deník, je dle mého, skvělý způsob toho, jak zdokumentovat, jak si zvykám na novou školu a přechod z učebních povinností na gymnáziu vs. na vysoké škole.

D10 (Učební styly) - Tuto aktivitu jsem si vybrala, protože si myslím, že mám své učební styly zmáknuté a vím, co je pro mě efektivní a co ne. Doufám v to, že mě tato aktivita vyvede z omylu a pomůže mi zlepšit svůj způsob vstřebávání informací.

D13 (Využití AI pro vylepšení kosnpektu) - Tuto aktivitu jsem si vybrala, protože jsem AI ještě nikdy na nic vědomě nepoužila. Je to z toho důvodu, že nechci u studijních prací nic riskovat a hlavně jsem v těchto věcech trošku zastaralá a mnohdy je moc nepodporuji. -> splněno 

 

V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Natálie Vaňousová -
Jako doplňkové aktivity jsem si vybrala:
d1 - Jinonický photohunt - již splněno v hodině
d3 - zacházení se zdroji a citování - tuto aktivitu potřebuji, jelikož mi citování dělá problém
d5 - video z přednášky - kritické myšlení a úvod do rozpoznávání keců - na aktivitu se těším, ráda se učím nové věci
d8 - doporučení zajímavé četby - ráda čtu, těším se
d10 - učební styly - ráda se něco o sobě přiučím
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Karolína Valentová -
Vybrala jsem si tyto doplňkové aktivity:

D1 - Jinonický photohunt - splněno na první hodině
D3 - Zacházení se zdroji a citování - ráda si připomenu citování, protože jsem na střední měla občas problém s citováním některých zdrojů
D6 - Zapojení do studentského a akademického života - již jsem se několik akcí zúčastnila, ráda poznám nové lidi
D7 - Průzkum budov FSV a UK - ráda se podívám na nová místa se svými spolužáky
D9 - Studijní deník - často bojuju s prokrastinací, mohla bych díky tomu zjistit, v jakých podmínkách se mi nejlépe učí
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Martin Mach -
Budu dělat:

Zapojení do stud. a akad. života
Průzkum budov UK
Využití AI pro vylepšení konspektů (v rámci týmové práce v listopadu)
E-learning aplikace?
Jinonický photohunt
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Tomáš Lupták -
Vybral jsem si:

D1 - Jinonický photohunt (SPLNĚNO)
D3 - Zacházení se zdroji a citování (SPLNĚNO)
D6 - Zapojení do studentského a akademického života (SPLNĚNO)
D7 - Průzkum budov FSV a UK (SPLNĚNO)
D8 - doporučení zajímavé četby (SPLNĚNO)

V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Kateřina Sedláčková -
Já se jsem vybrala jako doplňkové aktivity:
D1 průzkum Jinonic - bylo to během přednášky a přišlo mi fajn se na budově aspoň trošku zorientovat
D5 video z přednášky - přijde mi to jako zajímavé téma a ráda se o tom něco dozvím
D8 doporučení četby - docela ráda a hodně čtu, takže je to pro mě fajn aktivita
D9 studijní deník - přijde mi fajn si uvědomit, kde se mi nejlépe učí, co mě nejvíc ovlivní
D11 učební styly - tato aktivita částečně navazuje na předchozí, myslím, že mi to pomůže při dalším studiu
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Viktória Stolárová -
D1- Jinonický photohunt (splnené na prvej hodine)
D3- Zacházení se zdrojmi a citování (táto aktivita by mi dosť pomohla, keďže s citavaním textov nemám žiadne skúsenosti)
D6- zapojenie do študentského života (príležitosť ako spoznať nových ľudí)
D9- studijní denník (bude zaujímavé sledovať ako sa mi pracuje v rôznych podmienkach)
D13- využitie AI (s AI pracujem prvýkrát a chcela by som sa naučiť ako ju využívať efektívne a eticky)
D2- kritické čtení (chcela by som skúsiť túto úlohu ako výzvu)
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Barbora Havlíčková -
D1 Jinonický photohunt (splněno během první přednášky)
D3 Zacházení se zdroji a citování (v tomto poměrně tápu a ráda bych si zrovna citováním byla jista)
D9 Studijní deník (určitě mi pomůže s organizací učiva)
D10 Učební styly (jelikož se neustále učím jedním stylem, tak by mě zajímalo, jestli pro mě není jiný styl vhodnější)
D13 Využití AI pro vylepšení konspektů v rámci týmové práce v listopadu (AI moc nevyužívám a ráda bych se naučila s ní pracovat)
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Anna Stehnová -
Vybrala jsem si: (D13) Využití AI – lepší pochopení a praxe mi pomůže při tvoření dalších prací a hledání informací; (D7) Průzkum budov FSV a UK – pro lepší zorientování se v novém prostředí je to žádoucí; (D8) Doporučení zajímavé četby – víc znalostí umožňuje si lépe spojovat informace a souvislosti; (D14) Expertní pomoc spolužákům – baví mě čtení a jde mi gramatika; (D1) Jinonický photohunt + diskuse o akademických dovednostech a očekávání od studia – splněno na 1. přednášce
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Matyáš Souček -

Vybral jsem si:

D4 - Studijní předpisy

D5 - Úvod do rozpoznávání keců - věřím. že tato přednáška bude nejen poučná, ale i zábavná

D6 - Zapojení do studentského života - vhodné pro zapojení se do kolektivu

D8 - Doporučení četby

D10 -  Učební styly

D11 - Techniky aktivního čtení

D16 - Argumentační fauly - je dobré argumentační fauly znát, abych je později sám nepoužíval 

V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Eliška Vaňková -
Vybrala jsem si:
Kritické čtení - Schopnost, kterou využiju ve všech předmětech a bude se mi hodit i do budoucna. Aktivně číst a rovnou nad textem přemýšlet pomáhá se informace rychleji naučit.
Úvod do rozpoznávání keců - Je důležité umět rozpoznat pravdivé informace a kriticky přemýšlet nad tím, co nám kdo říká.
Formální náležitosti textu - Schopnost, kterou využiju po celou dobu studia a ušetří mi spoustu stresu.
Využití AI pro vylepšení textu - Výzva, protože s umělou inteligencí příliš nepracuji, a věřím, že mi to přinese nové znalosti a způsoby, jak přemýšlet nad psaním textu.
Argumentační fauly - Obohatí mě to pro smysluplné a efektivní diskutování s ostatními.
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Kateřina Holakovská -
Vybrala jsem si:
D1 - průzkum Jinonic - splněno
D3 - zacházení se zdroji a citování - pro studium na VŠ považuji za důležité a aktivitu pokládám za užitečnou 
D4 - studijní předpisy - pravděpodobně bych se do dokumentů sama od sebe nepodívala, je možné že zjistím nové a užitečné informace
D10 - učební styly - prostřednictvím aktivity bych si chtěla ověřit, zda využívám pro mě vhodné učební styly, případně vyzkoušela nové, které by mohly být pro mě užitečné
D13 - využití AI - splněno 
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Natálie Myšková -
1. D1 - splněno na první hodině
2. D9 - pomůže mi lépe zorganizovat studijní návyky a povinnosti
3. D2 - myslím si, že mi to může pomoci ve studiu
4. D5 - ráda si doplním znalosti o kritickém myšlení
5. D10 - ráda zjistím, jaké učební styly jsou pro mě vhodné a jak se lépe a efektivněji učit 
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Andrea Nachlingerová -

Jako doplňkové aktivity jsem si vybrala:

D1 - Jinonický photohunt - jelikož jsme jej splnili již na hodině a byla to fajn forma prozkoumání pro mě ještě neznámého prostředí fakulty

D6 - Zapojení do studentského života - ráda bych se více seznámila se studenty z jiných ročníků

D8 - Doporučení zajímavé četby - výzva, kde sama sebe budu přesvědčovat, že mě čtení baví, jelikož nejsem moc velký čtenář

D11 - Techniky aktivního čtení - nevím, jestli to bude pro mě výzva, ale rozhodně mě téma aktivního čtení velice zajímá

D13 - Využití AI 

V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Jan Dušek -
D1 - Jinonický photohunt - už splněno
D3 - Zacházení se zdroji a citování - chci se ujistit, že všemu rozumím správně
D4 - Studijní předpisy - zajímá mě to
D13 - Využití AI - rád si vylepším povinný úkol a k tomu ještě na hodině
D8 - Doporučení zajímavé četby - rád se podělím s ostatními
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Angelina Butianina -
Vybrala jsem si:
D1 - to už jsme splnili
D6 - myslím, že je to dobrá příležitost seznámit se s novými lidmi
D7 - velmi špatně se orientuji v budovách a kvůli tomu chodím pozdě na přednášky, takže mi to pomůže přijít včas
D11 - ráda čtu a myslím, že techniky aktivního čtení by tento proces urychlily
D13 - tato dovednost se mi bude hodit nejen při studiu, ale i v budoucí práci
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Monika Syčová -
Vybrala som si:
D3- zacházení se zdroji a citování - na precvičenie citovania pred odovzdaním práce
D4 - studijní předpisy - na oboznámenie sa z právami a povinnosťami počas štúdia
D6- zapojenie sa do študentského života - mám vo zvyku byť antisocial a nie vždy mám energiu sa zoznamovať, tak motivačne
D7- prieskum budov FSV , UK - může to být zaujímavé
plus aktivita na úvodej hodine
V odpovědi na První příspěvek

Re: Výběr doplňkových aktivit

autor Šimon Valerián -
Vybral jsem si následující aktivity
D1 - Už to mám udělané.
D3 - S citováním nemám z gymnázia moc zkušeností takže cejtím že si ho potřebuji procvičit
D6 - Bude se mi hodit extra motivace k zapojení do sociálních aktivit
D7 - Studuji dvě školy takže už takhle navštivuji více budov UK
D8 - Čtení je jedna z mých velkých zálib a rád se podělím s ostatními spolužáky pokuď mě něco nadchne.