Skip to main content
Side panel
DL 1
Support
User support
Contact us
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access (
Log in
)
Kvalitativní výzkum (JSB514 a JSB575) 2020
General
Úvod do kurzu (19. 2. 2020)
Kvalitativní výzkum – jeho logika; různé tradice kvalitativního výzkumu; pojmosloví; specifická kritéria kvality (26. 2. 2020)
Cíle a výzkumné otázky v rámci kvalitativního výzkumu (4. 3. 2020)
Výzkumné designy (11. 3. 2020)
Etické aspekty (18. 3. 2020)
Zadání na individuální a skupinovou práci; sběr dat: rozhovory (1) (25. 3. 2020)
Reflexe konspektů (1, 2, 3); reflexe návodů k rozhovorům, informovanému souhlasu (1. 4. 2020)
Sběr dat: texty a pozorování (8. 4. 2020)
Sběr dat: rozhovory (2) (15. 4. 2020)
Analýza dat (22. 4. 2020)
Studijní volno (29. 4. 2020)
Interpretace a prezentace kvalitativního výzkumu (6. 5. 2020)
Reflexe konspektu (4) a prezentace (13. 5. 2020)
TEST 25. 5. 2020 ve 13h
Home
Calendar
Kvalitativní výzkum (JSB514 a JSB575) 2020
Home
Courses
Faculty of Social Science
Department of Public and Social Policy
Kvalitativní výzkum (JSB514 a JSB575) 2020
Topic outline
General
Oznámení
Forum
Sylabus - LS 2020
File
Mark as done
Link na učebnu Adobe Connect, kde se každou středu v 8h koná výuka
URL
Mark as done
Úvod do kurzu (19. 2. 2020)
Kvalitativní výzkum – jeho logika; různé tradice kvalitativního výzkumu; pojmosloví; specifická kritéria kvality (26. 2. 2020)
DÚ č. 1: "Jak se Česko začalo bát hybridní války a proč na slovech záleží"
Assignment
Mark as done
DÚ č. 2: Stručná historie kvalitativního výzkumu
Assignment
Mark as done
Prezentace z 26. 2. 2020
File
Mark as done
Doplňková četba
File
Mark as done
Cíle a výzkumné otázky v rámci kvalitativního výzkumu (4. 3. 2020)
DÚ č. 3: Výzkumný problém, výzkumné otázky
Assignment
Mark as done
DÚ č. 4: "Mediální stereotypy Jihu jako překážka veřejné diskuse: důsledky pro českou rozvojovou spolupráci"
Assignment
Mark as done
Prezentace z 4. 3. 2020
File
Mark as done
Výzkumné designy (11. 3. 2020)
DÚ č. 5: "Škola a její ředitel"
Assignment
Mark as done
DÚ č. 6: "Být kaplanem v Česku: zdroje nejistoty a nacházení opory"
Assignment
Mark as done
Výzkumné designy
File
Mark as done
Doplňková četba
File
Mark as done
Etické aspekty (18. 3. 2020)
DÚ č. 7: "Etický kodex české pedagogické vědy a výzkumu"
Assignment
Mark as done
Experimenty 60. a 70. let
URL
Mark as done
Handout k etice
File
Mark as done
Minitest k hodině 18. 3. 2020
Assignment
Mark as done
Prezentace z 18. 3. 2020
File
Mark as done
Zadání na individuální a skupinovou práci; sběr dat: rozhovory (1) (25. 3. 2020)
DÚ č. 8: Rozhovor
Assignment
Mark as done
DÚ č. 9: "Domácí násilí - výpovědi žen žijících v azylovém domě"
Assignment
Mark as done
Korona-úkol č. 1: Cíle a výzkumné otázky
Assignment
Mark as done
Minitest k hodině 25. 3. 2020
Assignment
Mark as done
Informovaný souhlas - handout
File
Mark as done
Prezentace z 25. 3. 2020
File
Mark as done
Reflexe konspektů (1, 2, 3); reflexe návodů k rozhovorům, informovanému souhlasu (1. 4. 2020)
Konspekt č. 1: Kvalitativní výzkum obecně
Assignment
Mark as done
Konspekt č. 2: Kvalitativní výzkum - výzkumné designy a možnosti jejich využití v politických vědách
Assignment
Mark as done
Konspekt č. 3: Kvalitativní výzkum - etické aspekty výzkumu a jejich zakotvení
Assignment
Mark as done
Otázky (a odpovědi) ke konspektům 1 - 3
Forum
Mark as done
Úkol individuální č. 1: Informovaný souhlas a návod k rozhovoru
Assignment
Mark as done
VOLBY - okomentované návody k rozhovoru
File
Mark as done
CIZÍ JAZYKY - okomentované návody k rozhovoru
File
Mark as done
KORONAVIRUS - okomentované návody k rozhovoru
File
Mark as done
Nepovinný domácí úkol "Jak se mám?"
Assignment
Mark as done
Prezentace z 1. 4. 2020
File
Mark as done
Sběr dat: texty a pozorování (8. 4. 2020)
DÚ č. 10: "(Ne)bezpeční Romové? Analýza významu bezpečnosti ve vztahu k Romům ve vládních dokumentech České a Slovenské republiky"
Assignment
Mark as done
DÚ č. 11: Dobrovolnická zkušenost, "migrační krize" a média
Assignment
Mark as done
Minitest k hodině 8. 4. 2020
Assignment
Mark as done
Prezentace 8. 4. 2020
File
Mark as done
Další studijní materiály k tématu pozorování
Folder
Mark as done
Další studijní materiály k tématu texty jako data
Folder
Mark as done
Sběr dat: rozhovory (2) (15. 4. 2020)
Úkol individuální č. 2: Nahrávka rozhovoru
Assignment
Mark as done
Úkol individuální č. 3: Přepis rozhovoru
Assignment
Mark as done
Korona-úkol č. 2: Reflexe rozhovoru a přepisu rozhovoru
Assignment
Mark as done
Analýza dat (22. 4. 2020)
DÚ č. 12: Metody analýzy
Assignment
Mark as done
DÚ č. 13: Metody analýzy
Assignment
Mark as done
Minitest k hodině 22. 4. 2020
Assignment
Mark as done
Prezentace k hodině 22. 4. 2020
File
Mark as done
Studijní volno (29. 4. 2020)
Interpretace a prezentace kvalitativního výzkumu (6. 5. 2020)
Úkol individuální č. 4: Analýza dat
Assignment
Mark as done
Minitest k hodině 6. 5. 2020
Assignment
Mark as done
Prezentace k hodině 6. 5. 2020
File
Mark as done
Reflexe konspektu (4) a prezentace (13. 5. 2020)
Konspekt č. 4: Kvalitativní výzkum – sběr dat, analýza dat, interpretace
Assignment
Mark as done
Otázky a odpovědi ke konspektu č. 4
Forum
Mark as done
Postpozitivistická vs. interpretativní tradice
File
Mark as done
This topic
TEST 25. 5. 2020 ve 13h