Diagnostické hodnocení: Na začátku školního roku v matematice nám učitelka zadala test, který prověřoval naše znalosti z předchozího ročníku, například zlomky a základní rovnice. Výsledky testu použila k tomu, aby rozhodla, které oblasti potřebujeme více procvičit, a přizpůsobila tomu plán výuky.
Formativní hodnocení: Při psaní esejí v literatuře nám učitel poskytoval průběžnou zpětnou vazbu. Například po odevzdání osnovy eseje mi napsal, že moje teze je jasná, ale potřebuji lépe rozpracovat argumenty a přidat více příkladů z textu. Tato zpětná vazba mi pomohla zaměřit se na konkrétní zlepšení před finální verzí.
Sumativní hodnocení: Na konci čtvrtletí jsme v dějepise psali závěrečný test o první světové válce, kde jsme odpovídali na otázky o příčinách, průběhu a důsledcích. Na základě výsledků jsem dostal známku, která shrnovala, jak dobře jsem učivo zvládl.