Se sumativním hodnocením jsem se setkala v rámci vysvědčení - základní škola, střední škola. S formativním hodnocením mám zkušenosti například prostřednictvím zpětné vazby učitelů k mé práci, prezentaci... - základní, střední i vysoká škola. S diagnostickým hodnocením jsem se setkala skrze rozřazovací testy angličtiny podle úrovně znalosti jazyka (základní, střední škola), nicméně asi bych sem zařadila i diagnostikování různých poruch žáků, jako je dysgrafie, dyslexie, i když to není můj konkrétní příklad, ale setkala jsem se s tím u spolužáků na základní i střední škole.
Hodnocení - vymezení pojmů a jejich aplikace
Hodnocení
Termín pro odeslání do tohoto fóra byl středa, 10. dubna 2024, 09.30.
Toto je fórum typu "Otázky a odpovědi". Chcete-li si prohlédnout odpovědi na vložené otázky, musíte nejdříve vložit svou odpověď.