Se všemi těmito typy hodnocení jsem se setkala spíše na vysoké než na střední nebo základní škole. Konkrétně jsem diagnostické hodnocení zažila v kurzu Současná sociální antropologie, kdy jsme na začátku kurzu mohli vznést nějaké své návrhy například o tématech probíraných v kurzu nebo o způsobu hodnocení. S formativním hodnocením jsem se setkala při předmětech Metodologie kvantitativního výzkumu a Úvod do statistiky, kde nyní máme v průběhu kurzu možnost hodnotit to, jak kurzy probíhají. S sumativním hodnocením jsem se setkala nejen na vysoké škole, kde je to pravidlem na konci semestru hodnotit dané přednášky a cvičení, ale i na střední škole, kde jsme toto hodnocení v některých předmětech také dělali. Nicméně na střední škole se jednalo pouze o sumativní hodnocení, ostatní typy zde přítomny nebyly.
Hodnocení - vymezení pojmů a jejich aplikace
opdověď
Toto fórum je již uzavřeno, takže na něj již nemůžete přispívat.
Toto je fórum typu "Otázky a odpovědi". Chcete-li si prohlédnout odpovědi na vložené otázky, musíte nejdříve vložit svou odpověď.