1. Na začátku jsme řešili organizační záležitosti (atestace, Moodle, Mahara, praxe...).
2. Pak jsme realizovali naši druhou čtenářskou dílnu.
3. Po přestávce jsme ve dvojicích/trojicích a pak ještě společně diskutovali o tom, jak pracovat s (cizojazyčným) textem (beletristickým i učebním), na jaké dovednosti a oblasti se soustředit (tzn. dávali jsme dohromady to, co jsme se k této oblasti dosud naučili). Zároveň jsme se snažili zjistit, jak se toto vše (ne)využívá v "textech upravených pro neslyšící čtenáře (většinou z provenience UPOL, popř. MUNI). Mj. jsme pracovali s aplikací https://flinga.fi/.
Domácí úkol:
Dodělat si vše, co zatím nemáme hotové (lze si to kontrolovat v Moodlu - buď ve "známkách, nebo v zaklikaných čtverečcích po pravé straně kurzu).
1. Domácí úkol (1): viz níže. Výsledný produkt vložte do modulu pro odevzdávání domácích úkolů.
2. Domácí úkol (2): Na základě zdrojů, které samostatně najdete (tip: podívejte se i do literatury doporučené v sylabu), zpracujte tematický okruh: Gramotnost, funkční gramotnost, textová gramotnost, čtenářská gramotnost, předčtenářská gramotnost, rozvíjení funkční gramotnosti. Využijte pro to https://flinga.fi/ nebo https://miro.com/ nebo https://www.popplet.com/ nebo jakýkoli nástroj na tvorbu Vennových diagramů. Výsledný produkt vložte do modulu pro odevzdávání domácích úkolů.
3. Domácí úkol (3): Přečtěte si DP Lenky Makovské a a) napište, co nového jste se z práce naučili, b) proveďte analýzu libovolného učebního textu - postupujte podle metodiky představené v práci v kap. 4. Oba výstupy a) i b) vložte do modulu pro odevzdávání domácích úkolů.