Hodnocení - vymezení pojmů a jejich aplikace

Hodnotenie diskusia

Hodnotenie diskusia

autor Ondrej Ružek -
Počet odpovědí: 0

Skúsenost z hodín Dejepisu počas štúdia na gymnáziu 

Diagnostické hodnocení:

Na každej hodine, ked sme začínali nový tematický celok sme začali otázkou= ktorá navazovala na danú temu a následne sme o nej debatovali. Z mojho pohladu to bolo skvelé, pretože počas diskusie sme často prišli na nápady alebo oblasti, ktoré navrhovali žiaci i učitel, na ktoré sme sa v nasledujucom období zameriavali. V svojej podstate diskusia na tému slúžila, ako brainstorming a základné osvojenie pojmov. 

Počas

Formativní hodnocení: 

Následujúce hodiny sme preberali potrebné fakty - priebeh latky (napr. Rím v královskom období) v chronologickom zoradení a zvýraznil: mená dátumy, doležité udalosti, listiny a nakoniec aj dovody, prečo sa následovne časová linia ubúdala smerom, akým sa vydala. Casto si pripravil pracovný list, alebo sme čítali historické pramene. Písané domáce úlohy sme zvätša nedostávali, ale odporučanie na tématickú literatúru, či filmy ano. Bolo na dobrovolnej báze za bonusové body pre tích ktorých to zaujímalo.( a verte tomu, že vdaka takémuto sposobom vyučby sa zapájalo do výuky 90% triedy)

Sumativní hodnocení:

Písomku sme písali po každých desiatich témach( dokopy ich bolo 60) s tým, že každý další test bol náhodne vyberaný zo všetkych predošlých tém, ktoré sme prebrali počas roka. 

Pre mna obne bolo najlepším ohodnotením, ked nás učiel na konci roka pozval celý seminar  na pivo za úšpešne spravené maturity ( prvý krát po 7 rokoch to spravil každý žiak v ročníku = učitelov úpech)