Já osobně jsem se v rámci své vzdělávací dráhy nejčastěji setkal s učitelským sumativním hodnocením, ve formě klasického známkování testů, úkolů a prací. Pokud jde o diagnostické hodnocení, vzpomínám si, že jsem na základní škole dělal srovnávací test z německého jazyka a poté byl podle výsledku zařazen do odpovídající dovednostní skupiny. Nevzpomínám si, že bych se někdy setkal s ostatními formami hodnocení, jediné co mě napadá je formativní hodnocení v průběhu vysokoškolského studia při vypracovávání nějaké delší seminární práce, kdy se vždy prezentovaly jednotlivé části práce a vyučující poskytoval feedback, aby zajistil, že výsledná celková práce bude kvalitní.
Hodnocení - vymezení pojmů a jejich aplikace
Hodnocení
Termín pro odeslání do tohoto fóra byl středa, 10. dubna 2024, 09.30.
Toto je fórum typu "Otázky a odpovědi". Chcete-li si prohlédnout odpovědi na vložené otázky, musíte nejdříve vložit svou odpověď.