Diagnostické hodnocení:
Na začátku školního roku jsme v předmětu matematika absolvovali diagnostický test zaměřený na ověření klíčových znalostí a dovedností z předchozího ročníku, jako byly například operace se zlomky či řešení lineárních rovnic. Cílem bylo zjistit vstupní úroveň našich znalostí. Výsledky testu učitelka využila pro úpravu vzdělávacího plánu – identifikovala oblasti, které vyžadují opakování či prohloubení, a výuku těmto potřebám přizpůsobila.
Formativní hodnocení:
Při psaní literárních esejí jsme průběžně dostávali formativní zpětnou vazbu. Například po odevzdání osnovy mé eseje mi vyučující poskytl konkrétní komentáře – ocenil formulaci teze, ale zároveň upozornil na potřebu důkladnější argumentace a doplnění relevantních ukázek z analyzovaného textu. Tento typ zpětné vazby mi umožnil zaměřit se na zlepšení slabších částí práce ještě před odevzdáním její finální verze.
Sumativní hodnocení:
Na závěr čtvrtletí jsme v dějepise absolvovali sumativní písemnou práci, která ověřovala zvládnutí tematického celku zaměřeného na první světovou válku. Test obsahoval otevřené i uzavřené otázky týkající se příčin, průběhu a důsledků konfliktu. Získaná známka sloužila jako shrnující hodnocení mé výkonnosti v daném období a byla podkladem pro závěrečné klasifikování.