1. Vše je uvedeno v Testy a testování - obecné základy testologie + testování v našem školním systému (viz níže).
2. Za normálních okolností bychom měli jeden z ped. výstup na Dětské univerzitě a zřejmě bychom zvolili téma vztahující se k neslyšícím lidem, jejich životu a komunikaci. Zkuste místo toho navrhnout vhodnou aktivitu na distanční výuku. Do Modulu pro odevzdávání úkolů vložte a) vlastní materiál + b) pedagogickou anotaci aktivity (téma, cíle (srov. SMART), cílová skupina, použité metody...).
3. Vše, co je vloženo v dnešní hodině v Moodlu, se pokuste nějak usouvztažnit a zasadit jednotlivosti do kontextu. Výsledný produkt, který vložíte do Modulu pro odevzdávání úkolů bude vytvořen s využitím min. jednoho nástroje ze skupiny A a jednoho ze skupiny B (skupina A: https://flinga.fi/, https://miro.com/, https://www.popplet.com/; skupina B: jakýkoli nástroj na tvorbu Vennových diagramů, Storyboard That nebo jiný podobný nástroj, kterýkoli z nástrojů pro scatchnoting).
4. Vyplňte Reflexe práce v kurzu (viz níže). Krátké shrnutí této Vaší reflexe (cca 500 slov) vložte do Modulu pro odevzdávání domácích úkolů.
5. Dobrovolný úkol: Zkuste si "čtení s předvídáním" na textu Rozhovor o šikaně s dr. Čápem (www.dvtv.cz, 26. 2. 2016). Rozhovor si pouštějte po cca 3 minutách a své předvídání, odhady a otázky (do bude v rozhovoru následovat) si vždy napište a pak také reflektuje (co už bylo v rozhovoru řečeno). Do Modulu pro odevzdávání domácích úkolů vložte a) krátké obsahovou reflexi (šikana), b) krátko procesní reflexi (čtení s předvídáním a tento rozhovor).