Co jsme dělali:
1. Na začátku hodiny jsme se dívali do sylabu, jak postupujeme tímto semestrem.
2. Zkoušeli jsme si další funkcionality www.socrative.com. Mj. jsme se dívali, jak se zde zobrazují výsledky (viz níže Socrative: Printscreeny), a toto jsme porovnávali se zobrazováním výsledků v BookWidgets. V návaznosti na to jsme se trochu věnovali testologii a charakteristice testů (test rozřazovací x test ověřovací; práce s textem z pohledu uživatele...).
3. Velkou část hodiny jsme věnovali práci s domácím úkolem z minulého týdne zaměřeného na tři "pedagogická témata". Snažili jsme se konkretizovat a zvědomit si, o co v textech/aktivitách jde, a usouvztažnit si to s naší realitou. Používali jsme u toho i sdílenou bílou tabuli https://whiteboard.fi/g67v7.
Domácí úkol:
1. ZŮSTÁVÁ U MINULÉHO TÝDNE: Dostudovat si vše, co jsme zatím v tomto semestru nestihli.
2. ZŮSTÁVÁ U MINULÉHO TÝDNE: Pochopit dobře obsah tematického okruhu Vztahy mezi realizací vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace a ostatními částmi rámcových a školních vzdělávacích programů (obecně a u NESLYŠÍCÍCH dětí) a pak pomocí nástroje Wordwall | Create better lessons quicker vytvořit pro spolužačky e-learningový nástroj, aby tento temat. okruh taky dobře pochopily. POZOR! NĚKDO ÚKOL STIHL, NĚKDO NESTIHL. ALE TEN, KDO HO STIHL, NEVYUŽIL NÁSTROJ WORDWALL - PROTO JE POTŘEBA, ABY ÚKOL UDĚLALI (ZNOVU) VŠICHNI A POUŽILI TENTO NÁSTROJ. TEMATICKY SE JEDNÁ O ČERVENĚ PODTRŽENÉ OKRUHY V PRINTSCREENU SE SYLABU, KROMĚ PRVNÍHO TEMAT. OKRUHU (VIZ NÍŽE V TOMTO TÝDNU MOODLU).
3. NOVÝ ÚKOL 1: Připravit "opravenou verzi" textu Znaková řeč hluchoněmých (zdroj: https://ucebnice.fraus.cz/catalog/cs/ii-stupen-cesky-jazyk-priprava-na-prijimaci-zkousky-k-prijimackam-s-nadhledem-cesky-jazyk-a-lit-9-rocnik/p8615ick2scjppzick2scjick2s.html) - úkol vložit do modulu pro odevzdávání úkolů níže.
4. NOVÝ ÚKOL 2: Pokusit se nalézt některé ze zdrojů vypsaných zde Práce s textem - DOMÁCÍ ÚKOL (viz níže) a připravit si o tom, co jsme zjistili, krátkou zprávu (max. 3 minuty), kterou nám řeknete na výuce 13. 4. 2021. Zaměřte se na to, jak dobře/špatně pracovat s textem + usouvztažněte to se svými zkušenostmi.