Obecná fóra
Fórum | Popis | Diskuse |
---|---|---|
Oznámení (aneb co chci já vám) | Novinky a oznámení |
9 |
Diskuse o akademických dovednostech, kurzu, studiu, životě a vůbec... | Špatné otázky jsou jenom ty nepoložené, nebojte se ptát, snad se vám dostane i odpovědi :-) |
3 |
Učební fóra
Sekce | Fórum | Popis | Diskuse |
---|---|---|---|
Povinné aktivity pro všechny | Reflexe práce s pomocnými nástroji (AI, citační managery, databáze ad.) | 57 | |
Doplňkové aktivity | Výběr doplňkových aktivit | Napište zde jako odpověď, jaké doplňkové aktivity jste si vybrali a proč (na kterou se těšíte, kterou potřebujete, která je pro vás výzva, kde se (snad) hodně naučíte... Budu ráda, když se k odpovědi vrátíte a doplníte ji, pokud v průběhu semestru změníte názor. |
1 |
D1 - Jinonický photohunt + diskuse o akademických dovednostech a očekávání od studia (n hodině 3. 10.) | Do fóra nahrávejte své fotografie do vláken k jednotlivým kategoriím. U fotografie uveďte popisek a autorský tým. Díky. Aktivita bude uznána na základě nahraných fotek a odevzdaného pracovního listu. |
29 | |
D2 - Reflexe e-learningu ke kritickému čtení | 2 | ||
D4 - Studijní předpisy | Vaše studium je regulováno řadou předpisů, je fajn se v nich orientovat a tušit, co smí, musí a mohou studující, vyučující, garanti ad. Projděte si alespoň dva z nich a do fóra napište tři informace, které vás v nich zaujaly nebo překvapily nebo je záhodno na ně upozornit spolužáky, kteří o nich ... |
35 | |
D5 - Video z přednášky M. Vraného a O. Havlíčka: kritické myšlení, úvod do rozpoznávání keců | Záznam přednášky M. Vraného a O. Havlíčka z cyklu Večery na FF UK je úvodem do kritického myšlení nejen pro akademickou práci. Zhlédněte ji a zodpovězte tři otázky do fóra. |
18 | |
D6 - Zapojení do studentského a akademického života | Sociální a akademická integrace je jedním z faktorů, který výrazně ovlivňuje studijní úspěšnost. Tato aktivita vás mám povzbudit k účasti na studentských akcích nebo odborných akcích. .
|
1 | |
D7 - Průzkum budov FSV a UK | Tato aktivita slouží k posílení sociální a akademické integrace, posílení pocitu sounáležitosti s univerzitou a fakultou a snížení nejistoty s zapojení. Navštivte v malé skupince (dvojice, trojice, čtveřice) osobně alespoň tři budovy UK (jiné než Jinonice), alespoň jedna z nich by měl být jinou ... |
1 | |
D8 - doporučení zajímavé četby | Je důležité, aby vás bavil předmět vašeho studia. Sdílejte se ostatními, co zajímavého jste přečetli. Doporučte ostatním zajímavý článek, knihu, studii. Velmi stručně ji představte, ale zejména zdůvodněte, čím vás text zaujal a proč jej ostatním doporučujete. Příspěvek by měl obsahovat odkaz na ... |
1 | |
Reflexe využití technik aktivního čtení | Jaké techniky aktivního čtení jste vyzkoušeli a na jaké texty? Jaké to bylo? Co vám to přineslo, bylo to užitečné? Co se vám líbilo a co vás štvalo? Prosím odpověď alespoň 200 slov, můžete přiložit dokumenty, fotky poznámek či pod.. |
1 | |
D13 - Využití AI pro vylepšení konspektů v rámci týmové práce v listopadu) | Tato aktivita bude probíhat v prvním týdnu v listopadu částečně přímo na hodině. |
1 | |
D14 - Expertní pomoc spolužákům | Pokud se v jakékoliv dovednosti, kterou se snaží pokrýt kurz UAP, cítíte velmi zdatně, můžete nabídnout spolužákům své služby - pomoc. Např. s jazykovou korekturou, formální úpravou, zacházením s odbornými databázemi nebo AI nástroji. Aktivita je uznána, pokud zde bude zveřejněna nabídka, která ... |
4 | |
D16 - Argumentační fauly | V aktivitě budete rozvíjet kritické myšlení, specificky posuzování argumentů a aplikaci obecného popisu fenoménu na konkrétní situaci. Projděte si dokument s argumentačními fauly a snažte se je identifikovat ve veřejném prostoru. Najděte 5 situací, kde došlo k "faulování", měl byste najít ... |
1 |