Obecná fóra

Fórum Popis Diskuse
Oznámení (aneb co chci já vám)
Novinky a oznámení
9
Diskuse o akademických dovednostech, kurzu, studiu, životě a vůbec...

Špatné otázky jsou jenom ty nepoložené, nebojte se ptát, snad se vám dostane i odpovědi :-)

3

Učební fóra

Sekce Fórum Popis Diskuse
Povinné aktivity pro všechny Reflexe práce s pomocnými nástroji (AI, citační managery, databáze ad.) 57
Doplňkové aktivity Výběr doplňkových aktivit

Napište zde jako odpověď, jaké doplňkové aktivity jste si vybrali a proč (na kterou se těšíte, kterou potřebujete, která je pro vás výzva, kde se (snad) hodně naučíte...

Budu ráda, když se k odpovědi vrátíte a doplníte ji, pokud v průběhu semestru změníte názor.

1
D1 - Jinonický photohunt + diskuse o akademických dovednostech a očekávání od studia (n hodině 3. 10.)

Do fóra nahrávejte své fotografie do vláken k jednotlivým kategoriím. U fotografie uveďte popisek a autorský tým. Díky.

Aktivita bude uznána na základě nahraných fotek a odevzdaného pracovního listu.

29
D2 - Reflexe e-learningu ke kritickému čtení 2
D4 - Studijní předpisy

Vaše studium je regulováno řadou předpisů, je fajn se v nich orientovat a tušit, co smí, musí a mohou studující, vyučující, garanti ad. Projděte si alespoň dva z nich a do fóra napište tři informace, které vás v nich zaujaly nebo překvapily nebo je záhodno na ně upozornit spolužáky, kteří o nich ...

35
D5 - Video z přednášky M. Vraného a O. Havlíčka: kritické myšlení, úvod do rozpoznávání keců

Záznam přednášky M. Vraného a O. Havlíčka z cyklu Večery na FF UK je úvodem do kritického myšlení nejen pro akademickou práci. Zhlédněte ji a zodpovězte tři otázky do fóra.

18
D6 - Zapojení do studentského a akademického života

Sociální a akademická integrace je jedním z faktorů, který výrazně ovlivňuje studijní úspěšnost. Tato aktivita vás mám povzbudit k účasti na studentských akcích nebo odborných akcích. .

  • účastí na nějaké studentské akci, např. Miroslavy, Politologického klubu či jiné studentské organizace,
  • úča...
1
D7 - Průzkum budov FSV a UK

Tato aktivita slouží k posílení sociální a akademické integrace, posílení pocitu sounáležitosti s univerzitou a fakultou a snížení nejistoty s zapojení. Navštivte v malé skupince (dvojice, trojice, čtveřice) osobně alespoň tři budovy UK (jiné než Jinonice), alespoň jedna z nich by měl být jinou ...

1
D8 - doporučení zajímavé četby

Je důležité, aby vás bavil předmět vašeho studia. Sdílejte se ostatními, co zajímavého jste přečetli. Doporučte ostatním zajímavý článek, knihu, studii. Velmi stručně ji představte, ale zejména zdůvodněte, čím vás text zaujal a proč jej ostatním doporučujete. Příspěvek by měl obsahovat odkaz na ...

1
Reflexe využití technik aktivního čtení

Jaké techniky aktivního čtení jste vyzkoušeli a na jaké texty? Jaké to bylo? Co vám to přineslo, bylo to užitečné? Co se vám líbilo a co vás štvalo? 

Prosím odpověď alespoň 200 slov, můžete přiložit dokumenty, fotky poznámek či pod..

1
D13 - Využití AI pro vylepšení konspektů v rámci týmové práce v listopadu)

Tato aktivita bude probíhat v prvním týdnu v listopadu částečně přímo na hodině.

1
D14 - Expertní pomoc spolužákům

Pokud se v jakékoliv dovednosti, kterou se snaží pokrýt kurz UAP, cítíte velmi zdatně, můžete nabídnout spolužákům své služby - pomoc. Např. s jazykovou korekturou, formální úpravou, zacházením s odbornými databázemi nebo AI nástroji. Aktivita je uznána, pokud zde bude zveřejněna nabídka, která ...

4
D16 - Argumentační fauly

V aktivitě budete rozvíjet kritické myšlení, specificky posuzování argumentů a aplikaci obecného popisu fenoménu na konkrétní situaci. 

Projděte si dokument s argumentačními fauly a snažte se je identifikovat ve veřejném prostoru. Najděte 5 situací, kde došlo k "faulování", měl byste najít ...

1