Vzdělávací politika LS 2024: Všichni účastníci
Závěrečná práce
- Úkol INDIVIDUÁLNÍ závěrečná práce - odevzdání v 1. termínu (28. 5. 2024)
- Úkol SKUPINOVÉ závěrečné práce - odevzdání v 1. termínu (28. 5. 2024)
- Úkol SKUPINOVÉ závěrečné práce - odevzdání v 2. termínu (11. 6. 2024)
- Úkol INDIVIDUÁLNÍ závěrečná práce - odevzdání v 2. termínu (11. 6. 2024)
- Úkol INDIVIDUÁLNÍ závěrečná práce - odevzdání v 3. termínu (2. 7. 2024)
- Úkol SKUPINOVÉ závěrečné práce - odevzdání v 3. termínu (2.7. 2024)
Samostatná práce č. 1 - Informace o českých školách
Samostatná práce č. 2 - Aktéři vzdělávací politiky a jejich zájmy a perspektiva (Ochránce)
Samostatná práce č. 3 Audit vzdělávacího systému
Samostatná práce č. 4 - Jak se kouká vzdělávací politika na svět?
1. Úvod do kurzu (21. 2. 2024, Magdalena Mouralová)
- Dotazník Předchozí vzdělávací zkušenost
2. Co ovlivňuje učení a vzdělávání? (28. 2. 2024, Magdalena Mouralová)
- Dotazník Příprava na hodinu 28. 2. 2024
- Dotazník Práce na hodině 28. 2. 2024
3. Vzdělávací systém v ČR, jeho vývoj a mezinárodní srovnání (6. 3. 2024, Magdalena Mouralová)
4. Jak řídit a měnit vzdělávací systém? Cíle a nástroje I. (13. 3. 2024, Magdalena Mouralová)
- Dotazník Práce na hodině 13. 3. 2024
5. Jak řídit a měnit konkrétní školy? (20. 3. 2024, Magdalena Mouralová a Jakub Černý)
6. Vzdělanostní nerovnosti (27. 3. 2024, Karel Gargulák a Magdalena Mouralová)
- Dotazník Příprava na hodinu 27. 3. 2024
- Dotazník Práce na hodině 27. 3. 2024
9. Kdo učí a proč to dělá zrovna tak? (3. 4. 2024, Magdalena Mouralová)
- Dotazník Práce na hodině 3. 4. 2024
- Dotazník Global Teacher Prize ČR
10. Jak zjistíme, že to funguje? (10. 4. 2024, Magdalena Mouralová)
- Fórum Hodnocení - vymezení pojmů a jejich aplikace
- Dotazník Reflexe hodiny
11. Studenti, žáci a rodiče jako aktéři vzdělávací politiky (17. 4. 2024, Magdalena Mouralová)
- Dotazník Příprava na hodinu 17. 4. 2024
- Dotazník Práce na hodině