Vzdělávací politika LS 2025: Все участники
Samostatná práce č. 3 Audit vzdělávacího systému
1. Úvod do kurzu (19. 2. 2025, Magdalena Mouralová)
2. Co ovlivňuje učení a vzdělávání? (26. 2. 2025, Magdalena Mouralová)
Обратная связь Příprava na hodinu 26. 2. 2025
Обратная связь Práce na hodině 26. 2. 2025
3. Jak vypadá vzdělávání v ČR a co o něm víme? (5. 3. 2025, Magdalena Mouralová)
Обратная связь Příprava na hodinu 5. 3. 2025
Задание Práce na hodině 5.3. - klasifikace ISCED
4. Jak řídit a měnit vzdělávací systém? (12. 3. 2025, Magdalena Mouralová)
Обратная связь Práce na hodině 12. 3. 2025
5. Jak se reálně řídí a mění vzdělávání v ČR? (19. 3. 2025, Arnošt Veselý)
6. Jak řídit a měnit školy? (26. 3. 2025, Magdalena Mouralová a Jakub Černý)
Форум Studie Topit a svítit dávno nestačí - postřehy z četby
Обратная связь Práce na hodině 26. 3. 2025
7. Kdo učí a proč to dělá zrovna tak? (2. 4. 2025, Magdalena Mouralová)
Обратная связь Práce na hodině 2. 4. 2025
Обратная связь Global Teacher Prize ČR - nebude evidováno, nebylo viditelné včas!
8. Pro koho tu jsou školy? (9. 4. 2025, Magdalena Mouralová)
Обратная связь Příprava na hodinu 9. 4. 2025
Обратная связь Práce na hodině
9. Jak zjistíme, co funguje a jak se nám daří? (16. 4. 2025, Magdalena Mouralová)
Форум Hodnocení - vymezení pojmů a jejich aplikace
Обратная связь Reflexe hodiny
Hodnocení + aktuální otázky vzdělávací politiky (maturity a studentské hodnocení kurzů) - 23. 4. 2025
Nerovnosti ve vzdělávání (30. 4. 2025, Magdalena Mouralová)
Обратная связь Práce na hodině
Обратная связь Příprava na hodinu 30. 4. 2025
Co se aktuálně řeší v české vzdělávací politice - jak ne/snadno se mění školský zákon(7. 5. 2025, Magdalena Mouralová)
Обратная связь Příprava na hodinu 7. 5. 2025