Vzdělávací politika LS 2024: Všichni účastníci
Závěrečná práce
Úkol INDIVIDUÁLNÍ závěrečná práce - odevzdání v 1. termínu (28. 5. 2024)
Úkol SKUPINOVÉ závěrečné práce - odevzdání v 1. termínu (28. 5. 2024)
Úkol SKUPINOVÉ závěrečné práce - odevzdání v 2. termínu (11. 6. 2024)
Úkol INDIVIDUÁLNÍ závěrečná práce - odevzdání v 2. termínu (11. 6. 2024)
Úkol INDIVIDUÁLNÍ závěrečná práce - odevzdání v 3. termínu (2. 7. 2024)
Úkol SKUPINOVÉ závěrečné práce - odevzdání v 3. termínu (2.7. 2024)
Samostatná práce č. 1 - Informace o českých školách
Samostatná práce č. 2 - Aktéři vzdělávací politiky a jejich zájmy a perspektiva (Ochránce)
Samostatná práce č. 3 Audit vzdělávacího systému
Samostatná práce č. 4 - Jak se kouká vzdělávací politika na svět?
1. Úvod do kurzu (21. 2. 2024, Magdalena Mouralová)
Dotazník Předchozí vzdělávací zkušenost
2. Co ovlivňuje učení a vzdělávání? (28. 2. 2024, Magdalena Mouralová)
Dotazník Příprava na hodinu 28. 2. 2024
Dotazník Práce na hodině 28. 2. 2024
3. Vzdělávací systém v ČR, jeho vývoj a mezinárodní srovnání (6. 3. 2024, Magdalena Mouralová)
4. Jak řídit a měnit vzdělávací systém? Cíle a nástroje I. (13. 3. 2024, Magdalena Mouralová)
Dotazník Práce na hodině 13. 3. 2024
5. Jak řídit a měnit konkrétní školy? (20. 3. 2024, Magdalena Mouralová a Jakub Černý)
6. Vzdělanostní nerovnosti (27. 3. 2024, Karel Gargulák a Magdalena Mouralová)
Dotazník Příprava na hodinu 27. 3. 2024
Dotazník Práce na hodině 27. 3. 2024
9. Kdo učí a proč to dělá zrovna tak? (3. 4. 2024, Magdalena Mouralová)
Dotazník Práce na hodině 3. 4. 2024
Dotazník Global Teacher Prize ČR
10. Jak zjistíme, že to funguje? (10. 4. 2024, Magdalena Mouralová)
Fórum Hodnocení - vymezení pojmů a jejich aplikace
Dotazník Reflexe hodiny
11. Studenti, žáci a rodiče jako aktéři vzdělávací politiky (17. 4. 2024, Magdalena Mouralová)
Dotazník Příprava na hodinu 17. 4. 2024
Dotazník Práce na hodině