Přišlo mi zajímavé (jelikož jsem Sokolovák vyrůstající v učitelském prostředí), že na dané škole učí “běžní” učitelé. Tím myslím takové učitele, kteří třeba dříve učili na běžné, naprosto obyčejné ZŠ, kde šlo jen o známky - a když danou učitelku po mateřské dovolené nevzali zpět na její místo, nebo na místo na gymnáziu, rozhodla se jít učit na tuto školu. Stejně tak zde učí i jiný učitel, který má část úvazku na běžné, na známky orientované škole, kde jim (z mého pohledu) o žáky příliš nejde, a další část úvazku má právě na této škole, která je přesný opak. Zamýšlím se, jak to ti učitelé zvládají, pokud mají úvazky i jinde - jak si musí v hlavě přepnout to, že na každé škole učí jinak (nevím tedy, jestli dodržují na Mánesovce to, o čem se tam píše, ale na běžnou ZŠ rozhodně nepřenesli to, co se píše o Mánesovce - to vím, protože znám jeho vyučování).
Též znám slečnu, která na této škole absolvovala i gymnázium a na VŠ úplně selhala. Dostala se na ni díky tomu, že měla od školy na vysvědčení samé jedničky. Ale samozřejmě zde mohlo hrát roli i nějaké osobnostní vlastnosti.
Dala jsem do okruhu.