Section outline
-
-
Tento text jsem vybrala jako ukázku, že vždy se dá najít vhodný text (v závislosti na tom, co s ním chceme dělat, jaké máme cíle...)
-
Před sebou máte tři různá zpracování jedné a té samé "učební látky". Prostudujte si je (splňte cvičení) a pak u každého zpracování promyslete, pro jaké účely se hodí/nehodí a které kompetence rozvíjí/nerozvíjí.
-
- Vyberte si libovolnou nejazykovou učebnici pro základní školu.
- Proveďte její komplexní analýzu podle DP Lenky Makovské (viz výše), konkr. podle kapitol 4.1, 4.2 a 4.3 (srov. též kap. 5.1, 5.2 a 5.3).
- Analýzu (včetně postupu a příp. otázek, komentářů atd.) své učebnice vložte prosím dem do modulu pro odevzdávání domácích úkolů.