Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (
Přihlášení
)
Proces čtení
Titulní stránka
Kurzy
Filozofická fakulta
Ústav informačních studií a knihovnictví
Bibliopedagogika a informační výchova/ Informační a mediální gramotnost I.
Proces čtení
Osnova sekce
◄
VÝBĚR TÉMATU SEMINÁRNÍ PRÁCE
►
Osobnost čtenáře + biblioterapie
Co se děje když čteme?
Metody výuky čtení
Čtení je otázkou cviku
Poruchy čtení
Vybrat aktivitu Prezentace 2: Proces čtení
Prezentace 2: Proces čtení
Soubor
Vybrat aktivitu POVINNÁ ČETBA: PIRLS 2016 (sekundární analýza)
POVINNÁ ČETBA: PIRLS 2016 (sekundární analýza)
Soubor
Vybrat aktivitu V. Mertin: Dyslektické děti musíme učit číst
V. Mertin: Dyslektické děti musíme učit číst
URL
Vybrat aktivitu Čtenářské strategie
Čtenářské strategie
URL
Vybrat aktivitu Rámcové vzdělávací programy pro ZŠ
Rámcové vzdělávací programy pro ZŠ
URL
◄
VÝBĚR TÉMATU SEMINÁRNÍ PRÁCE
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Úvodní setkání: Představení kurzu, teoretický rámec a terminologie
VÝBĚR TÉMATU SEMINÁRNÍ PRÁCE
Osobnost čtenáře + biblioterapie
Čtenářské průzkumy a podpora čtenářství
Školní knihovny: příklady
Informační gramotnost a informační vzdělávání
Informační a mediální gramotnost: projekty, aktivity
►
Osobnost čtenáře + biblioterapie