Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (
Přihlášení
)
Interdisciplinary Approaches to Language and Its Use - seminář ZS
Titulní stránka
Kurzy
Filozofická fakulta
Ústav českého jazyka a teorie komunikace
Interdisciplinary Approaches to Language and Its Use - seminář ZS
Úvod
Oznámení
Oznámení
Novinky a oznámení
Prohledat fóra
Prohledat fóra
(Dosud nebyla vložena žádná oznámení.)
Přejít na...
Přejít na...
Diesendruck, G. – Bloom, P. (2003): How specific is the shape bias? Child Development, 74, s. 168–178.
Cimpian, A. – Markman, E. (2005): The absence of a shape bias in children's word learning. Developmental Psychology, 41, s. 1003–1019.
Otázky k textu A. Cimpiana a E. Markmanové
Bialystok, E. (1999): Cognitive capacity and attentional control in the bilingual mind. Child Development, 70, s. 636–644.
Otázky k textu E. Bialystok
Liversedge, S. et al. (1998): Processing arguments and adjuncts in isolation and context: The case of by-phrase ambiguities in passives. Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition, 24, s. 461–475.
Otázky k textu S. Liversedge et al.
Keuleers, E. et al. (2015): Word knowledge in the crowd: Measuring vocabulary size and word prevalence in a massive online experiment. The Quarterly Journal of Experimental Psychology, 68, s. 1665–1692.
Bordag, D. – Pechmann, T. (2006): Grammatical gender in speech production: Evidence from Czech. Journal of Psycholinguistic Research, 37, s. 69–85.
approaches seminar produkce
Majid, A. et al. (2004): Can language restructure cognition? The case for space. TRENDS in Cognitive Sciences, 8, s. 108–114.
Diesendruck, G. – Bloom, P. (2003): How specific is the shape bias? Child Development, 74, s. 168–178. ►