Úkol 1 - Klasifikace věcí

Počet odpovědí: 15

Cílem tohoto úkolu je, abyste si na konkrétním případu připomněli, jak probíhá organizace fyzických věcí v každodenní praxi (tj. v Popperově "světě 1").

Tento úkol je zadán formou veřejného fóra, to znamená, že váš odevzdaný úkol (včetně mého hodnocení) bude viditelný i pro vaše kolegy, kteří jsou přihlášeni do tohoto kurzu. Vaše řešení zapište do odpovědního okénka, které se objeví po stisku tlačítka "Odpovědět". Za splnění úkolu můžete dostat až 5 bodů do průběžného hodnocení.

Termín pro odevzdání úkolu je do 2. 3. 2025 18:00.

Zjistěte, do jakých kategorií je uspořádáno zboží v "kamenném" obchodě, kam chodíte nakupovat potraviny.

V odpovědi uveďte:

1) Název a adresu obchodu.

2) Názvy zjištěných tříd/kategorií.

3) Vyskytly se nějaké případy duplicity (eventuálně multiplicity), tj. umístění stejných produktů na více různých míst?

4) Zkuste zformulovat, jaký důvod má vámi zpozorované členění - například proč jsou salámy vedle sýrů, proč nejsou vlašské ořechy tam, kde jsou buráky, proč jsou jinde fazolové lusky a jinde fazole (a ještě jinde mražené fazolové lusky), proč jsou baterie na jednom regále se žvýkačkami?

Tip:

Doporučuji vám připravit si odpověď v Poznámkovém bloku (nikoli ve Wordu:-)) a vložit ji do odpovědi jako čistý text.

V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí, Věra Bahl

autor Věra Virginia Bahl -

1) Obchod : Albert, Adresa: Molákova 578/614, 186 00 Praha 8

2) Názvy zjištěných tříd/kategorií :

-Bezlaktózové výrobky (třeba bezlaktózové mléko)

-Bio výrobky (třeba mléko je od firmy "Nature's Promise")

-Mléčné výrobky

3) Vyskytly se případy duplicity v Albertu, kam chodím nakupovat. Případ duplicity, které jsem viděla, se týká oblasti mléčných výrobků. K dispozici jsou chladící boxy, které se stále doplňují denně čerstvými výrobky. Bezlaktózová mléka jsou v běžné sekci bezlaktózových výrobků uložena v chladících boxech. Další bezlaktózová mléka jsou v sekci "Akce", kde dochází k datumu spotřeby.

4) Myslím si, že důvodem, proč jsou mléčné výrobky takto klasifikovány, je pro zákazníky snazší najít oblast, kde jsou mléčné výrobky v prodeji, a zároveň logicky zůstávají výrobky v chladné oblasti. Pro lepší orientaci zákazníků je tu též označena sekce bezlaktózových výrobku. Je pak snadné najít zboží když je to takhle klasifikovaný.

V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí

autor Nicola Srnková -
Obchod: Albert, Střelničná 1660, Praha 8
Kategorie: Ovoce a zelenina, mléčné výrobky, pečivo, uzeniny, maso, cukrovinky, trvanlivé, nápoje, drogerie
Duplicity/multiplicity:
- Standartní ovoce/zelenina a BIO varianty
- Bezlaktózové výrobky a veganské varianty
- Bezlepkové pečivo a veganské pečivo
- Uzeniny, maso a sýry jsou v chladících boxech a navíc taky u pultového prodeje
- Cukrovinky mají vlastní sekci a zároveň jsou jako doplňkový prodej u pokladen
- Čerstvé mléko je v chladícím boxu a trvanlivé mléko zvlášť u čajů a koření
Důvod členění: Potraviny, které musí být chlazené jsou u sebe. Mrazící box je v naší prodejně výhradně pro zmrzlinu a polotovary. Třeba baterie a žvýkačky jsou již zmiňovaný doplňkový prodej, zatímco čekáte v řadě u pokladny, podvědomě to člověka nutí si z "nudy" ještě něco vybrat.
V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí

autor Věra Bukačová -
1) Obchod: Flop Top
Adresa: Gregorova 405, 384 11 Netolice
2) Názvy kategorií uvádím tak jak jsou vyskládány v regálech od vchodu po pokladnu.
U vchodu se nachází trvanlivé potraviny (mouka, cukr, těstoviny, rýže, paštiky, polévky v prášku, konzervované ovoce, marmelády, zavařeniny...). Následují sladké pochutiny (piškoty, sušenky, čokoládové výrobky, bonbony, žvýkačky, tyčinky...) a hned vedle slané pochutiny (chipsy, brambůrky, tyčinky, krekry...). Od nich se zahnutím doprava dostaneme k nápojům (alkoholickým a nealkoholický). Za nápoji se rozprostírá oddělení s pečivem (chléb, rohlíky...) a masem (salámy, párky, klobásy...). Uprostřed obchodu je regál s dochucovadly (koření, dochucovací omáčky) a mražené potraviny. Naproti pečivu se nalézá mrazák s mléčnými výrobky (sýry, mléko, jogurty, máslo, pomazánky...). Vedle mrazáku je regál s ovocem a zeleninou, naproti němu sekce drogerie a domácí potřeby (čistící prostředky, toaletní papír, hygiena...). Těsně u pokladen se tísní výstava časopisů a novin společně s výrobky v akci. Nad pásem jsou vystavěny znovu sladké pochutiny a v zamčeném boxu nad hlavou prodavače jsou umístěny tabákové výrobky.
3) Případy duplicity se vyskytly u sladkých pochutin (hlavně žvýkaček a tyčinek) a u zboží v akci (v regálech a u pokladny).
4) Rozvržení obchodu plně podléhá místu na němž se nachází (přízemí starého domu na náměstí). Regály jsou rozmístěny tak aby se toho do obchodu vešlo co nejvíce zboží a mrazáky musí být umístěny blízko zásuvek kvůli napájení.
Rozmístění souvisí s nákupním chováním zákazníků. Časopisy a noviny jsou blízko pokladen, aby si je zákazníci mohli prohlížet při čekání ve frontě, což zvyšuje šanci, že si je koupí. Sladké pochutiny jsou nejen v hlavním regálu, ale i u pokladen, protože drobné nákupy „na poslední chvíli“ lákají zákazníky.
V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí

autor Lucie Fílová -
1) K-Food V Celnici 1031/4
2) Názvy zjištěných tříd/kategorií.

čaje

doplňky

rýže

polévky a nudle

koření a bujony

marinády a omáčky

konzervy

Péče o pleť

koření a mouky

nudle

zázvor

řasy

cukrovinky

příslušenství

nádobí

omáčky

mražené

alkohol

3) Vyskytly se nějaké případy duplicity (eventuálně multiplicity), tj. umístění stejných produktů na více různých míst?

koření na 3 místech

produkty v akci na jiném místě než ty co v akci nejsou (stejný typ)

4) Členění je podle mě zdůvodněno delší dobou nákupu, ale i z praktického, jelikož instantní nudle jsou hned u vchodu skoro vedle kasy, stejně jako alkohol a zboží v akci. Prodlužuje dobu nákupu/ času stráveného v obchodě (i když tento obchod je zrovna celkem malý) pro kompletní obchůzku a prozkoumání sortimentu.
V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí

autor Mariia Bludilina -
1) Obchod : Norma, Rudných dolů 502, 254 01 Jílové u Prahy

2) Názvy zjištěných tříd/kategorií :
- cukrovinky
- pekařské výrobky
- alkohol
- voda/sladké nápoje
- koření
- zelenina
- ovoce
- uzeniny, mlecne vyrobky, vajíčka, houby jsou v chladících boxech

3) Сukrovinky jsou umístěny v různých místech v obchodě a u pokladny.
Produkty v akci mají samostatné místo/chladící box.

4) Většina produktů je uspořádána podle kategorií, což je pro zákazníka výhodné. Domnívám se, že cukrovinky jsou umístěny na různých místech, aby lidé „chtěli koupit“ (i když to neměli v plánu), protože upoutají pozornost. Sladkosti v blízkosti pokladny přimějí zákazníka, aby si na poslední chvíli něco koupil, stejně jako regály s akčními výrobky, které jsou také umístěny v blízkosti pokladny a přitahují pozornost výraznými etiketami.
V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí

autor Nela Strnadová -
Sortiment v Penny Market Sokolovská 1704, Čelákovice:
Ovoce a zelenina
Pečivo
Sladké pochutiny
Nealkoholické nápoje
Slané pochutiny
Trvanlivé potraviny
Mléčné výrobky
Masné výrobky
Mražené potraviny
Alkoholické nápoje
Zlevněné zboží
Nepotravinářské zboží
Zboží pokladní uličky (ulička hrůzy),
Tabákové výrobky
Dle marketingu je možné výrobky rozdělit do tří kategorií podle nákupních zvyklostí:
1) Zboží denní potřeby (Pečivo, ovoce a zelenina…) – při vstupu, hned na očích
2) Impulzivní potřeby (zboží pokladní uličky) – drobnosti pro čekání
3) Mimořádné potřeby (Nepotravinářské zboží, zlevněné zboží) – ke konci obchodu
Rozdělení sortimentu po obchodě je přizpůsobeno pro lepší orientaci* zákazníků a dostupnost skladního personálu. *někdy je obchod záměrně přestavěn, aby si zákazník znovu musel osvojit rozložení sortimentu=> objevil nový
Zařazení sortimentu v regálu do výšky očí (nejlepší pozice) může být ovlivňováno regálovným poplatkem.
- Zboží, co vyžaduje mrazničku srocováno na jednom místě u sebe
- Těžké zboží na paletách v blízkosti skladních dveří pro lepší manipulaci
Duplicity: sladké a slané pochutiny byli i v uličce u pokladny, v kategorii zlevněné zboží se nachází zboží z celého obchodu
V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí

autor Andrea Mihálová -
1) BILLA, nábřeží Dr. Beneše 2509, 269 01 Rakovník I

2) Kategorie zboží v tomto obchodě jsou následující (posuzuji je podle jednotlivých regálů/sekcí):
+ ovoce a zelenina
+ cereálie, čaje, káva
+ pečivo
+ konzervy
+ hotové pokrmy (např. bagety, sendviče), pokrmy "z pytlíku"
+ bezlepkové potraviny, BIO a zdravé potraviny
+ uzeniny a maso
+ slané pochutiny
+ nealkoholické nápoje
+ alkoholické nápoje
+ koření, dochucovadla
+ základní potraviny (mouka, olej,...), přílohy
+ cukrovinky
+ mražené výrobky, mléčné výrobky
+ nanuky, zmrzliny
+ drogerie, dětské zboží
+ noviny, časopisy

3) Duplicit, či dokonce multiplicit se v tomto obchodě vyskytuje několik. Nejvíce jsem tento případ zpozorovala u sladkostí, které jsou k vidění prakticky po celém obchodě - ne jen v regálu, který je pro ně přímo určen - v menších separátních regálech. To byl případ především bonboniér, bonbonů nebo čokolád. Některé menší cukrovinky (lízátka, čokoládové tyčinky apod.) se vyskytují také u kas a samoobslužných pokladen.
Další multiplicity se týkaly některých druhů ovoce a zeleniny. Například mandarinky byly v sekci ovoce-zelenina umístěny poměrně libovolně v několika krabicích (které ani nebyly vedle sebe), ač se jednalo o ten stejný druh.
Klasickou duplicitou v obchodě je "ostrůvek" palet uprostřed prodejny, jehož obsah se upravuje podle zrovna akčního sortimentu - většinou se zde nachází potraviny jako mouka, olej, cukr nebo mléko. Tentokrát zde bylo vyloženo mléko, které se o kousek dál ještě vyskytovalo v obvyklém regálu.
U pokladen je jeden menší regál alkoholu navíc a také mrazák, ve kterém jsou chlazené nealkoholické i alkoholické nápoje (většinou ty stejné, které jsou v obchodě k dostání i nechlazené).

4) Členění sortimentu v prodejně je podle mě poměrně praktické. Každý větší regál obsahuje typickou sekci zboží, a to tak, aby se zákazník v sortimentu snadno vyznal a rychle našel, co zrovna potřebuje. Zboží, které se obecně kupuje nejvíce, je situováno především v první půlce prodejny, díky čemuž je více při ruce.
Co se týče zpozorovaných duplicit/multiplicit, většinou se jednalo o zboží, na které prodejna chtěla nějakým způsobem více upozornit; buď bylo zlevněné anebo mělo krátké datum spotřeby. Sladkosti na více místech mají pravděpodobně lákavě působit na chuťové pohárky zákazníka.
V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí

autor Michaela Podloučková -
1) Albert, Komenského 2302, 68001 Boskovice
2) Ovoce a zelenina
Mléčné výrobky
Bio výrobky
Bezlepkové výrobky
Maso
Konzervy a marmelády
Alkohol
Pečivo
Nealkoholické nápoje
Cukrovinky
Slané výrobky
Uzeniny
Mražené potraviny
Drogerie
Kávy/čaje
Zverimex
3) Duplicity se vyskytují u mléčných výrobků, převážně u mléka, kde trvanlivé výrobky se vyskytují jinde něž čerstvé.
Další jsou uzeniny a sýry, kde jednou se vyskytují v lednicích a poté si je také můžeme vybrat u pultu.
Poté sladkosti, různé tyčinky či balíčky bonbónů, kde jednou se vyskytují v regálech s ostatními cukrovinkami a poté se vyskytují u pokladen.
4) Celkové členění produktů je podle mě parktické, jde se postupně a je věe přehledné díky rozdělení do různých kategorií, takže najdeme to co hledáme snadněji.
Co se týče mléčných výrobků převážně u mléka je to z toho důvodu že trvanlivé mléka nepotřebují být v chledném místě narozdíl od čerstvých. Není tady tedy důvod aby zabírali místo v chladničce.
Poté naše cuktrovinky které najdeme i u pokladny - jedná se o marketingový tah, kde lákají lidi aby si koupili něco i na poslední chvíli.
V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí

autor Benny Hami -
1) Obchod: Žabka, Dopravní 500 Praha 22
2) Kategorie:
To-go jídla (sendviče, oříšky, proteinové tyčinky atd)
Pití
Pečivo
Sladkosti
Instantní jídla
Zmrzliny
Ovoce a zelenina
Ne jídla
3) Duplicita se vyskytovala u sendvičů, která jsou nejen v kategorii “To-go jídla” ale také mezi instantními jídli.
4) Podle mě je to členěno podle toho jak obvykle se tyto výrobky nakupují. To-go jídla a zmrzliny jsou u kasy aby si je mohl zákazník rychle vzít a odejít zatímco pití je až na konci jelikož je tam nejvíce místa. Sladkosti a pečivo jsou také blízko kasy jelikož je lidé hodně nakupují na zklidnění dětí ve vlaku (obchod je vedle nádraží).
V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí

autor Aneta Vaňková -

1) Obchod: 
Albert Hypermarket; Roztylská 2321/19, 148 00 Praha 4, Chodov

2) Názvy zjištěných tříd/kategorií
Akce a slevy
Knihy
Papírnictví
Hračky
Oblečení a obuv
Malé spotřebiče
Pomůcky do domácnosti
Zelenina/Ovoce
Pečivo
Uzeniny
Lahůdky
Mléčné výrobky
Zdravá výživa
Müsli
Káva
Těstoviny, konzervované potraviny
Nápoje - nealkoholické
Nápoje - alkoholické
Drogistické zboží
Mražené potraviny

3) Duplicity případně multiplicity se vyskytovaly výhradně v první sekci hned u vchodu, kde se nacházelo aktuálně akční zboží. Další výrazné duplicity se vyskytovaly na koncovkách regálů, které též obsahovaly zboží v akci. Dalším případem jsou alkoholické a nealkoholické nápoje, které se opět vyskytovaly u mražených potravin, pro lepší dostupnost.

4) Důvod členění podobných potravin na různých místech je z důvodu praktičnosti uchovávání potravin. Bylo by nepraktické uchovávat spolu fazolové lusky a zároveň lusky mražené, případně fazole. Ale zároveň je to i z hlediska psychologického, záměrem obchodů je abychom tam strávily nejvíce času. Baterie na stejném regále se žvýkačkami nás má mezitím co čekáme ve frontě přimět koupit ještě něco navíc. Zároveň se jedná o zboží které nás běžně nenapadne si záměrně koupit.

V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí

autor Kateřina Kyselová -
1) Tesco Hypermarket, Hradecká 1141, 506 01 Jičín 1

2)
Pečivo
Ovoce a zelenina
Maso a uzeniny
Mléčné výrobky
Mražené potraviny
Konzervy a trvanlivé potraviny
Nápoje
Sladkosti a snacky
Těstoviny, rýže, luštěniny
Pečicí potřeby a dochucovadla
Čisticí a hygienické potřeby
Domácí potřeby
Krmivo pro zvířata

3)
Některé druhy sladkostí (např. čokolády a tyčinky) jsou jak v sekci sladkostí, tak v regálech u pokladen.
Nápoje jsou v chladicích boxech i v běžných regálech.
Čerstvé mléko je v chladicím boxu s mléčnými výrobky, zatímco trvanlivé mléko je v regálech mezi trvanlivými potravinami.
Běžná káva je ve svém oddělení, ale instantní kávové mixy (např. 3v1) se nachází i v sekci rychlého občerstvení nebo u mléčných výrobků.

4)
Produkty jsou uspořádány podle logiky spotřeby – například salámy jsou vedle sýrů, protože se často konzumují společně.
Fazolové lusky jsou čerstvé v zeleninové sekci, zatímco suché fazole jsou mezi trvanlivými potravinami a mražené fazole v mrazácích – členění odpovídá jejich způsobu skladování a trvanlivosti.
Energetické nápoje vs. limonády - Přestože obojí jsou sladké nápoje, energetické nápoje jsou umístěny blíž k pokladnám nebo v oddělené části nápojového sortimentu. Myslím, že důvodem jsou časté impulzivní nákupy těchto věcí a marketingem zaměřeným na jinou cílovou skupinu.
V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí

autor Hana Radiměřová -
1. Obchod: Lidl, Na Poříčí 23, Praha 1
2. Kategorie: ovoce a zelenina, pečivo, mléčné výrobky, uzeniny, čokolády, cukrovinky, slané pochutiny, mražené výrobky, instantní pokrmy, nápoje, drogerie, květiny, oděvy, elektronika, tiskoviny
3. Duplicita se vyskytla v případě zboží v akci, kdy se produkt nacházel jak na svém běžném místě, tak i na regálech speciálně vyčleněných pro aktuální zlevněnou nabídku. Podobné je to i s výrobky, o které bývá zvýšený zájem, kdy lze například určité druhy trvanlivých potravin a nápojů nalézt v blízkosti kategorií, se kterými sice nemají nic společného, ale v rámci prodejny se jedná o frekventovaná místa, tudíž se zvyšuje šance nákupu. Stálá duplicita pak zůstává u sladkostí umístěných u pokladen, jako jsou drobná balení tyčinek a bonbonů.
4. Někdy jde o členění z logického hlediska - uzeniny a sýry je nutné uchovávat v chladu, stejně jako mražené polotovary a zmrzliny. Různé druhy koření a instantních polévek jsou mnohdy pod stejnou značkou, zde se tedy člení podle výrobce. Jindy je důvodem marketingový tah - náhodný výběr drobného zboží u pokladen cílí na rozhodnutí zákazníků na poslední chvíli něco přihodit k nákupu, dražší zboží z různých kategorií se v regálech nachází blízko sebe a ve výši očí, zatímco levnější zůstává u země.
V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí

autor Zuzana Osobová -

1) Albert, Hartigova 2502/250, 13000 Prague 3

2) Kategorie:
Ovoce a zelenina
Hotovky a bio
Mléčné produkty
Sýry
Maso a uzeniny
Pečivo
Alkohol
Mezinárodní kuchyně (kari, nudle, sójová omáčka,...)
Sypané nápoje
Nealkoholické nápoje
Luštěniny, konzervy, těstoviny
Sladkosti
Hygienické produkty
Domácí produkty
Mražené produkty
Koření

3) Duplicity?
Část chlazených věcí (hotovky, maso) se nacházeli v mrazáku s akcemi. Podobné to bylo i s jinými produkty v akci, ty se již nacházely na poličce zlevněné.
Pult s masnými a sýrovými produkty (ten s obsluhou), a vedle toho další lednice s pomazánkami (nacházely se už v oblasti s chlazenými produkty)
Věci v akci jak na svém místě, tak na regálu s akcemi

4) Proč?
Co se akcí týče, tak vystavit zboží s větší šancí nákupu na více místech, aby zvýšili množství vidění/přemýšlení a zjednodušili získání daného produktu (člověk nemusí jít zpět).
Pult se sýrem a uzeninami a lednička s pochoutkami jsou ve většině Albertů umístěny u masa/uzenin, v této prodejně na to není tolik místo, a tak je v zádu prodejny, kde opět zvyšuje šanci, že si zákazník něco koupí, protože to viděl již podruhé. Nutno dodat, že v tomto pultu a ledničce jsou pochoutkové věci "na úžer" a v pozdější části nákupu již nemá zákazník takové sebeovládání.

Všeobecné rozdělení věcí v obchodu je v případě Alberta (velkého supermarketu) vytvořené dle nejlepších studií a rozdělené tak, aby byly dotatečně pochopitelné pro zákazníka, ale zároveň ho donutily projít co největší částí obchodu a vidět věci, u kterých je nejpravděpodobnější impulzivní koupě několikrát (dobroty u kasy).

V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí

autor Klára Šoupalová -
1) Albert, Schnirchova 1447 /15, 170 00 Praha 7-Holešovice
- Ovoce
- Zelenina
- Oříšky a sušené ovoce
- Trvanlivé potraviny v konzervách
- Hotovky v chlaďáku
- Instantní jídla
- Olej
- Maso
- Másla
- Prošlé potraviny v akci
- Mléčné výrobky
- Jogurty
- Konzervy
- Pečení, mouka, prášky atd.
- Zdravé jídlo, bez masa
- Sýry
- Vajíčka
- Mražené potraviny
- Zmrzlina
- Čokoláda
- Bonbóny, sladké sušenky
- Mléko
- Marmelády
- Časopisy
- Sladké dorty
- Káva
- Čaje
- Plínky
- Výživa pro děti
- Toaletní papír
- Jídlo pro zvířata
- Prací prostředky
- Luštěniny, těstoviny, instantní polévky
- Kečupy, omáčky
- Oříšky, brambůrky, tyčinky
- Musli
- Pití (alkohol, piva, vína, vody, sladké nápoje, džusy, energy drinky, sirupy)
- Sušenky
- Balené pečivo
- Čerstvé pečivo
- Zboží za bodíky
- Zboží v akci
- Drogerie, osobní hygiena
- Čisticí prostředky
- Kytky
- Koření

3) Instatntní polévky ze sáčku se nacházejí vedle koření a trvanlivých jídel, ale jsou i u těstovin. Regály se zbožím akci jsou rozházené po celé prodejně, stejně jako stojany s časopisy.

4) Členění prodejny je uzpůsobeno pro snadnou orientaci zákazníků. Produkty s podobnými vlastnostmi se nachází zvětšiny pohromadě. Zboží v akci je v místech, kde člověk jen přechází mezi sekcemi a není mu na očích konkrétní kategorie. Umístění by asi mělo podpořit koupi těchto zlevněných produktů.
V odpovědi na První příspěvek

Re: Úkol 1 - Klasifikace věcí

autor Helena Rybáříková -
Albert, Ondříčkova 580/39, 130 00 Praha 3
Ovoce a zelenina, produkty značky Albert Fresh Bistro, oříšky, mléčné produkty, maso, sýr. těstoviny, omáčky, konzervy, paštiky, cereálie, pečivo, džemy a marmelády, alkohol, ocet a olej, nealkoholické nápoje, sushi, brambůrky, sladkosti, instantní polévky, koření, mražené potraviny, toaletní papír, mouka, cukr, věci na uklízení, kuchyňské potřeby, krmení pro zvířata, školní pomůcky, lego
Žvýkačky byly umístěny jak v regále u sladkostí tak i u klasických a samoobslužných pokladen. V regálu pro zlevněné zboží byly smíchány produkty všech kategorií.
Důvod, proč jsou produkty členěny tak, jak jsou, je kvůli praktičnosti a lehké orientaci zákazníka. Například žvýkačky a další drobné sladkosti jsou blízko pokladen, aby si jich zákazníci zaručeně všimli a na poslední chvíli je zakoupili.