Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (
Přihlášení
)
Portfolia
Titulní stránka
Kurzy
Filozofická fakulta
Ústav českého jazyka a teorie komunikace
Portfolia
Úvod
Oznámení
Oznámení
Novinky a oznámení
Prohledat fóra
Prohledat fóra
(Dosud nebyla vložena žádná oznámení.)
Přejít na...
Přejít na...
Becoming Reflective Students and Teachers (Scott G. Paris, Linda R. Ayres)
Professional Development for Language Teachers: Strategies for Teacher Learning (Jack C. Richards a Thomas S. C. Farrell)
Pedagogická praxe (Nataša Mazáčová)
The Teaching Portfolio: A Practical Guide to Improved Performance and Promotion/Tenure Decisions (Peter Seldin)
Profesní portfolio učitele: Soubor metod k hodnocení a sebehodnocení (Jiří Trunda)
Kariérní systém učitelů: Metodika pro učitele k přípravě a vedení dokladového portfolia v kariérním systému
Undeniable Insights: The Collaborative Use of Three Professional Development Practices (Kathleen M. Bailey, Andy Curtis, David Nunan)
The TESOL Practicum: An Integrated Model in the U.S. (Stephen Stoynoff)
European Portfolio for Student Teachers of Languages: A reflection tool for language teacher education
European Profile for Language Teacher Education: A Frame of Reference
Creating your teaching portfolio
Student portfolio
Teaching portfolio
Inside my teaching portfolio
Developing your teaching portfolio
Using Technology to Support Alternative Assessment and Electronic Portfolios
Becoming Reflective Students and Teachers (Scott G. Paris, Linda R. Ayres) ►