Section outline
-
-
Co jsme dělali:
- Ve skupinách jsme si ještě jednou v rychlosti zopakovali to, co jsme dělali minulý týden.
- Ve skupinách jsme si "plánovali" distanční výuku + pak jsme o tom všechny společně diskutovali.
- V ZOOMu v POLLS jsme si ujasňovali další okolnosti týkající se těchto témat: "Distanční x domácí x individuální vzdělávání; individualizované x individuální vzdělávání; komunitní školy".
PSYCHOHYGIENU jsme přesunuli na další společnou výuku.
MATEMATIKU PROF. HEJNÉHO začneme sami doma a při společné výuce se k ní vrátíme.
Domácí úkoly:
- Na základě práce v dnešní hodině každá vloží KE KAŽDÉMU TEMATICKÉMU OKRUHU V Tematické okruhy ze sylabu - sdílené dokumenty - průběžně doplňujte během celého semestru alespoň jednu informaci (u vložených informací se prosím PODEPIŠTE).
- Najít si co nejvíce informací k "MATEMATICE PROF. HEJNÉHO". Časové informace zpracujte pomocí nástroje https://www.timixi.com/. Časové osy vložte do Modul pro vkládání domácích úkolů = časových os vztahujících se k "matematice prof. Hejného".
-