Section outline
-
-
Dělali jsme:
- TKN - dobrý zdroj informací pro Deaf Studies:-)
- Informace o novém oboru zaměřeném na tlumočení, který letos otevřeli na MU v Brně, plus další související informace (Maruška Mašláňová, více informací v Vkládejte, diskutujte - po celý semestr).
- Dokončení "výkladu" podle prezentace z 15. 10. 2020:
Opakování z 1. ročníku (terminologie, pohledy na hluchotu, neslyšící studenti na VŠ, neslyšící děti a žáci v regionálním školství...) (skupina v čase 9.10-10.40). - Práce s Doplňkové materiály k prezentaci uložené v Moodlu 15. 10. 2020 (materiály jsou průběžně doplňovány) (skupina v čase 10.50-12.20).
Domácí úkol:
- Projít si všechny materiály v Doplňkové materiály k prezentaci uložené v Moodlu 15. 10. 2020 (materiály jsou průběžně doplňovány) a ujasnit si, jak souvisí s prezentací a obecně s naším předmětem a oborem. Spojit to s tabulkou "co jsem věděl/a + co jsem se dozvěděl/a + čemu stále nerozumím" a podle toho si na příští hodinu připravit dotazy.
- Z informací, které jsme se letos dozvěděli o vzdělávání neslyšících (+ mohou být pochopitelně doplněny informacemi z jiných loňských i letošních předmětů + jakýmikoli dalšími informacemi vztahujícími se k tématu), zpracovat formou časové osy v https://www.timixi.com/ a vložit do Modul pro vkládání domácích úkolů = časových os vztahujících se k "opakovací prezentaci", kterou jsme začali 15. října a v dalších hodinách jsme v ní pokračovali (DOMÁCÍ PRÁCE MÍSTO ODPADLÉ HODINY) (skupina v čase 9.10-10.40 + všichni ostatní, kdo tento úkol zatím neodevzdali).
-