testy a testování (každý vloží svou prezentaci do "své diskuse", v diskusi se každý může ptát)
UMĚT:
- to, co je explicitně uvedeno v prezentacích;
- maturita, přijímací zkoušky na maturitní obory, závěrečné zkoušky na nematuritních oborech SŠ, testování v 5. a 9. ročnících ZŠ: podoba obecně, podoba pro žáky se sluchovým postižením, historie;
- vše umět propojovat a zapojovat do kontextu;
- "něco navíc" (zahraničí, něco více do hloubky apod.)
slíbila jsem Vám umístit na Moodle "test", který by Vám měl pomoci s přípravou na atestaci. Dlouho a opakovaně jsem si s ním lámala hlavu až jsem dospěla k závěru, že to ode mě nebyl dobrý nápad. Nejsem schopna vymyslet test tak, aby byl pro Vás pomocí, nikoli implicitním myšlenkovým omezením v přípravě na atestaci. Za to se omlouvám.
Ale pokud Vám nějak mohu ohledně přípravy na atestaci poradit: snažte se opravdu myslet v souvislostech, hledat nové pohledy na různé problémy, propojovat informace z tohoto předmětu s informacemi "odjinud".
Berte to jako, kdyby to, co jsme se učili, byly kostičky LEGA - vy je nejdříve musíte všechny najít (= vzpomenout si, co jsme se učili) a pak z nich něco POSTAVIT.