Otázky ke zkoušce z Didaktiky TV
Section outline
-
-
POZOR - nezaměňovat pohybové SCHOPNOSTI a DOVEDNOSTI
-
Nezapomeňte na metody opakování pohybového úkolu - koncentrovaně a disperzně, metodu kontrastu, metodu manipulace se zatížením - trvalé, střídavé, intervalové.
-
V MŠ používáme spíše termín zpevňování, místo posilování,zpevňujeme většinou části těla, posilujeme jednotlivé svalové skupiny...
-
Nezapomeňte, že se bavíme o formách TV v MŠ, jednotku TV (dlouhou 40 - 60 min.) zařazujeme alespoň jednou týdně.
-
Otázka je zpracovaná velice obecně, je potřeba specifikovat v rámci TV.
-
-
Nezapomeňte na metabolické poruchy - cukrovku a nadváhu a obezitu.
-
Kdy je možné s dětmi začít bruslit? A proč? Kdy je možné začít s dětmi lyžovat a za jakých podmínek? Co je vhodnější – sjezdové nebo běžecké lyžování? A proč?