Supervize v sociálních a zdravotnických organizacích
Osnova sekce
-
Supervize v soc. a zdrav. organizacích - cíle/výstupy z učení
- Objasní principy reflektujícího přístupu k profesi a jeho formování
- Objasní pricipy a modely vzdělávání dospělých a aplikuje je v programech zaškolování, vedení a rozvoje zaměstnanců
- Vysvětlí etapy vývoje supervize v pomáhajících profesích a porovná modely, formy a přístupy k supervizi v současnosti v zahraničí a u nás
- Objasní podmínky a postupy zavádění supervize do organizace a kriticky je aplikuje dle podmínek ve vybrané organizaci
- Porovná roli manažera a roli supervizora v kontextu vývoje organizace a rozliší možnosti a rizika jejich vzájemné spolupráce
- Analyzuje potřeby supervize jako jednu z možných variant organizačních změn při zlepšení kvality práce ve vlastní organizaci
- Určí vhodné formy a organizační zajištění supervize podle zvoleného tématu
- Navrhne a obhájí v dialogu s učitelem proces utváření supervizní dohody a volby určitého supervizního přístupu ve vybrané organizaci s přihlédnutím k jejímu kontextu.
-
Obsah výuky ve 2.modulu-představení tříletého výzkumu reflexivity a následná cvičení
-
Zde najdete povinný text ke studiu.