Osnova sekce

  • Supervize v soc. a zdrav. organizacích - cíle/výstupy z učení

    - Objasní principy reflektujícího přístupu k profesi a jeho formování

    - Objasní pricipy a modely vzdělávání dospělých a aplikuje je v programech zaškolování, vedení a rozvoje zaměstnanců

    - Vysvětlí etapy vývoje supervize v pomáhajících profesích a porovná modely, formy a přístupy k supervizi v současnosti v zahraničí a u nás

    - Objasní podmínky a postupy zavádění supervize do organizace a kriticky je aplikuje dle podmínek ve vybrané organizaci

    - Porovná roli manažera a roli supervizora v kontextu vývoje organizace a rozliší možnosti a rizika jejich vzájemné spolupráce

    - Analyzuje potřeby supervize jako jednu z možných variant organizačních změn při zlepšení kvality práce ve vlastní organizaci

    - Určí vhodné formy a organizační zajištění supervize podle zvoleného tématu

    - Navrhne a obhájí v dialogu s učitelem proces utváření supervizní dohody a volby určitého supervizního přístupu ve vybrané organizaci s přihlédnutím k jejímu kontextu.