Didaktika ZŠ II 17bOPNX2O102Ax02
Section outline
-
-
Vložte písemnou přípravu za skupinu
-
-
- Rozdělte si ve skupině rovnoměrně varianty praocvního listu A nebo B
- Samostatně vyplňte všechny položky.
- Porovnejte ve skupině variantu A a B z hlediska kognitivní náročnosti, kritériem jsou nároky na znalost a porozumění pojmům, nebo orientaci v tématu
- V rámci didaktické zpětné vazby identifikujte cíle konkrétní verze úlohy.
- Výsledek a jeho zdůvodnění vložte do fóra.
- Až odpovíte, zobrazí se vám odpovědi ostatních.
-
-
Napište, co vás napadá k možnostem využití on line podoby testu, případně dalších navazujících aktivit.
-
-
Od strany 55 je návrh výuky tématu,
na str. 79 jsou přílohy s pracovními listy.
-
-
-
Pokus studenta otevřít test před začátkem zkoušky mi uzavřel možnost text dokončit.
Proto jsem jej rozložila do dvou částí. Omlouvám se, časová lhůta obou částí je stejná. 16 - 17.30.
-
Pokračujte prosím i 2. částí textu. Jsou to ještě 2 otázky.
-
Zpracujte pouze text pod nadpisem Porušování lidských práv až po nadpis Kde se můžeme domáhat lidských práv.
-
-
Písemná práce se skládá z osmi otázek.
Pro zpracování 4.a 5. otázky potřebujete text učebnice, který je zde přiložen zvlášť.
Na odpovědi máte 50 minut, pak se vám pokus sám uzavře a odešle.
Na opravení mám lhůtu 7 dnů, ale doufám, že to stihnu dřív.
Přeju, ať se vám práce daří!
-
Písemná práce se skládá z osmi otázek.
Pro zpracování 4.a 5. otázky potřebujete text učebnice, který je zde přiložen zvlášť.
Na odpovědi máte 60 minut, pak se vám pokus sám uzavře a odešle.
Na opravení mám lhůtu 7 dnů.
Přeju, ať se vám práce daří!
-
Písemná práce se skládá z osmi otázek.
Pro zpracování 4.a 5. otázky potřebujete text učebnice, který je zde přiložen zvlášť.
Na odpovědi máte 70 minut, pak se vám pokus sám uzavře a odešle.
Na opravení mám lhůtu 7 dnů.
Přeju, ať se vám práce daří!