Podívejte se na část přednášky M. Rozsypala
buď 0:41 - 5:20
nebo 13:40 - 17:11
A/ Identifikujte hlavní myšlenku úryvku. Zformulujte cíl, ke kterému směřuje.
B/ Uveďte příklady a přirovnání která přednášející užívá .
C/ Co na úryvku oceňujete a co byste navrhli změnit?
Odpovědi za skupinu vložte do fóra.
Skupiny si na 10. 3. připraví odpověď na zvolenou otázku jako výklad.
U alternativy výchovy ke zdraví se jedná o výklad na téma.
Při prezentování odpovědi dodržte strukturu z pracovního listu PL efektivní předávání informací.
Ostatní skupiny budou hodnotit srozumitelnost, kognitivní náročnost a výběr příkladů.
Vložte písemnou přípravu za skupinu
Kritéria hodnocení výkladu
Zřetelná hlavní myšlenka : ) ¤ :(
Znázornění vztahů - proces, schéma, model : ) ¤ :(
Názorné příklady : ) ¤ :(
Ověření porozumění : ) ¤ :(