Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra občanské výchovy a filozofie
Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Výběrový kurz I - filosoficko-religionistický- Tři modely výchovy v evropské duchovní tradici (OB2312028)
Osnova sekce
Vybrat sekci Úvod
Úvod
Sbalit vše
Rozbalit vše
Vybrat aktivitu Oznámení
Oznámení
Fórum
Vybrat aktivitu Stručný obsah
Stručný obsah
Soubor
Vybrat aktivitu Literatura
Literatura
Soubor
Vybrat aktivitu Podmínky pro absolvování
Podmínky pro absolvování
Soubor
Vybrat sekci Co je podstatné pro evropskou tradici výchovy?
Co je podstatné pro evropskou tradici výchovy?
Vybrat aktivitu 1
1
Soubor
Vybrat aktivitu Husserl: Sokrates a Buddha
Husserl: Sokrates a Buddha
Soubor
Vybrat sekci Sókratovsko-platónská idea výchovy
Sókratovsko-platónská idea výchovy
Vybrat aktivitu 2
2
Soubor
Vybrat aktivitu Jan Patočka: Česká vzdělanost v Evropě
Jan Patočka: Česká vzdělanost v Evropě
Soubor
Vybrat sekci Smysl vzdělání v židovské tradici
Smysl vzdělání v židovské tradici
Vybrat aktivitu 3
3
Soubor
Vybrat aktivitu Výroky otců
Výroky otců
Soubor
Vybrat sekci Platónův dialog Menón: Jak je možná výchova?
Platónův dialog Menón: Jak je možná výchova?
Vybrat aktivitu 4
4
Soubor
Vybrat aktivitu Platón: Menón
Platón: Menón
Soubor
Vybrat sekci Augustinův dialog O učiteli
Augustinův dialog O učiteli
Vybrat aktivitu 5
5
Soubor
Vybrat aktivitu Augustin: O učiteli
Augustin: O učiteli
Soubor
Vybrat sekci J. A. Komenský - výchova jako cesta k lidskosti
J. A. Komenský - výchova jako cesta k lidskosti
Vybrat aktivitu 6
6
Soubor
Vybrat aktivitu Jan Patočka: J. A. Komenský a dnešní člověk
Jan Patočka: J. A. Komenský a dnešní člověk
Soubor
Vybrat aktivitu Jaroslava Pešková: Problém názornosti a smyslovosti v Komenského díle Orbis Pictus
Jaroslava Pešková: Problém názornosti a smyslovosti v Komenského díle Orbis Pictus
Soubor
Vybrat sekci Rousseauův Emil jako příklad aplikace kartesiánské metody v pedagogice
Rousseauův Emil jako příklad aplikace kartesiánské metody v pedagogice
Vybrat aktivitu 7
7
Soubor
Vybrat aktivitu J. J. Rousseau: Emil
J. J. Rousseau: Emil
Soubor
Vybrat sekci Spinozova metafyzika výchovy
Spinozova metafyzika výchovy
Vybrat aktivitu 8
8
Soubor
Vybrat aktivitu Spinoza: Pojednání o nápravě rozumu
Spinoza: Pojednání o nápravě rozumu
Soubor
Vybrat sekci Nietzscheho kritika neschopnosti novověkého člověka být
Nietzscheho kritika neschopnosti novověkého člověka být
Vybrat aktivitu 9
9
Soubor
Vybrat aktivitu Nietzsche: Nečasové úvahy
Nietzsche: Nečasové úvahy
Soubor
Vybrat aktivitu Otázky
Otázky
Soubor
Vybrat sekci Výchova jako ontologický pohyb
Výchova jako ontologický pohyb
Vybrat aktivitu 10
10
Soubor
Vybrat aktivitu Jan Patočka: Co je existence?
Jan Patočka: Co je existence?
Soubor
Vybrat sekci Filosofie výchovy
Filosofie výchovy
Vybrat aktivitu 11
11
Soubor
Vybrat aktivitu Jaroslava Pešková: Filosofie výchovy
Jaroslava Pešková: Filosofie výchovy
Soubor
Vybrat sekci Celek bez marga jako korelát napětí bytostného tázání
Celek bez marga jako korelát napětí bytostného tázání
Vybrat aktivitu 12
12
Soubor
Vybrat aktivitu Anna Hogenová: K problematice celku
Anna Hogenová: K problematice celku
Soubor
Vybrat sekci Intencionalita a výchova jako způsob bytí člověka
Intencionalita a výchova jako způsob bytí člověka
Vybrat aktivitu 13
13
Soubor
Vybrat aktivitu Anna Hogenová: K problematice intencionality
Anna Hogenová: K problematice intencionality
Soubor