- Znamenala pro mě obrovský stres. Bylo to něco, čím jsme byli "strašeni" již od nástupu na gymnázium. Zároveň mi přijde, že je v dnešní dobré braná jako samozřejmost, takže neudělat ji, by byla obrovská ostuda a selhání. Zároveň mě to ale naučilo, že když opravdu chci, dokážu dělat těžké věci.
- Myslím, že je to taková pomyslná hranice, která má zjistit, zda se žáci naučili to, co měli. Také část vstupenky na vysokou školu. Myslím si však, že v dnešní době již není plně vypovídající, jelikož třeba u nás na gymnáziu nebyl nikdo, kdo by nezvládl státní část (která by měla být to, co její úroveň spojuje) ale i tak spoustu studenti nezvládlo část školní. Ale pak jsem naopak z jiných škol slyšela, že u nich je naopak státní část "ta obávaná".
Příprava na hodinu 23. 4. 2025: Cíle maturitní zkoušky
příprava na hodinu - Veselá
La date butoir pour poster dans ce forum est atteinte ; il n'est plus possible de poster de message.
Ce forum est un forum Questions et réponses. Pour voir les autres réponses, vous devez d'abord poster votre propre réponse.