- Znamenala pro mě obrovský stres. Bylo to něco, čím jsme byli "strašeni" již od nástupu na gymnázium. Zároveň mi přijde, že je v dnešní dobré braná jako samozřejmost, takže neudělat ji, by byla obrovská ostuda a selhání. Zároveň mě to ale naučilo, že když opravdu chci, dokážu dělat těžké věci.
- Myslím, že je to taková pomyslná hranice, která má zjistit, zda se žáci naučili to, co měli. Také část vstupenky na vysokou školu. Myslím si však, že v dnešní době již není plně vypovídající, jelikož třeba u nás na gymnáziu nebyl nikdo, kdo by nezvládl státní část (která by měla být to, co její úroveň spojuje) ale i tak spoustu studenti nezvládlo část školní. Ale pak jsem naopak z jiných škol slyšela, že u nich je naopak státní část "ta obávaná".
Příprava na hodinu 23. 4. 2025: Cíle maturitní zkoušky
příprava na hodinu - Veselá
The cut-off date for posting to this forum is reached so you can no longer post to it.
In diesem Frage-Antwort-Forum müssen Sie zuerst eine eigene Antwort eintragen, bevor Sie die Antworten anderer Personen sehen können