Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
Accueil
Ouvrir l'index du cours
Accueil
Cours
Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Výběrový kurz I - filosoficko-religionistický- Tři modely výchovy v evropské duchovní tradici (OB2312028)
Výběrový kurz I - filosoficko-religionistický- Tři modely výchovy v evropské duchovní tradici (OB2312028)
Aperçu des sections
Select topic Généralités
Généralités
Tout replier
Tout déplier
Select activity Oznámení
Oznámení
Forum
Select activity Stručný obsah
Stručný obsah
Fichier
Select activity Literatura
Literatura
Fichier
Select activity Podmínky pro absolvování
Podmínky pro absolvování
Fichier
Select topic Co je podstatné pro evropskou tradici výchovy?
Co je podstatné pro evropskou tradici výchovy?
Select activity 1
1
Fichier
Select activity Husserl: Sokrates a Buddha
Husserl: Sokrates a Buddha
Fichier
Select topic Sókratovsko-platónská idea výchovy
Sókratovsko-platónská idea výchovy
Select activity 2
2
Fichier
Select activity Jan Patočka: Česká vzdělanost v Evropě
Jan Patočka: Česká vzdělanost v Evropě
Fichier
Select topic Smysl vzdělání v židovské tradici
Smysl vzdělání v židovské tradici
Select activity 3
3
Fichier
Select activity Výroky otců
Výroky otců
Fichier
Select topic Platónův dialog Menón: Jak je možná výchova?
Platónův dialog Menón: Jak je možná výchova?
Select activity 4
4
Fichier
Select activity Platón: Menón
Platón: Menón
Fichier
Select topic Augustinův dialog O učiteli
Augustinův dialog O učiteli
Select activity 5
5
Fichier
Select activity Augustin: O učiteli
Augustin: O učiteli
Fichier
Select topic J. A. Komenský - výchova jako cesta k lidskosti
J. A. Komenský - výchova jako cesta k lidskosti
Select activity 6
6
Fichier
Select activity Jan Patočka: J. A. Komenský a dnešní člověk
Jan Patočka: J. A. Komenský a dnešní člověk
Fichier
Select activity Jaroslava Pešková: Problém názornosti a smyslovosti v Komenského díle Orbis Pictus
Jaroslava Pešková: Problém názornosti a smyslovosti v Komenského díle Orbis Pictus
Fichier
Select topic Rousseauův Emil jako příklad aplikace kartesiánské metody v pedagogice
Rousseauův Emil jako příklad aplikace kartesiánské metody v pedagogice
Select activity 7
7
Fichier
Select activity J. J. Rousseau: Emil
J. J. Rousseau: Emil
Fichier
Select topic Spinozova metafyzika výchovy
Spinozova metafyzika výchovy
Select activity 8
8
Fichier
Select activity Spinoza: Pojednání o nápravě rozumu
Spinoza: Pojednání o nápravě rozumu
Fichier
Select topic Nietzscheho kritika neschopnosti novověkého člověka být
Nietzscheho kritika neschopnosti novověkého člověka být
Select activity 9
9
Fichier
Select activity Nietzsche: Nečasové úvahy
Nietzsche: Nečasové úvahy
Fichier
Select activity Otázky
Otázky
Fichier
Select topic Výchova jako ontologický pohyb
Výchova jako ontologický pohyb
Select activity 10
10
Fichier
Select activity Jan Patočka: Co je existence?
Jan Patočka: Co je existence?
Fichier
Select topic Filosofie výchovy
Filosofie výchovy
Select activity 11
11
Fichier
Select activity Jaroslava Pešková: Filosofie výchovy
Jaroslava Pešková: Filosofie výchovy
Fichier
Select topic Celek bez marga jako korelát napětí bytostného tázání
Celek bez marga jako korelát napětí bytostného tázání
Select activity 12
12
Fichier
Select activity Anna Hogenová: K problematice celku
Anna Hogenová: K problematice celku
Fichier
Select topic Intencionalita a výchova jako způsob bytí člověka
Intencionalita a výchova jako způsob bytí člověka
Select activity 13
13
Fichier
Select activity Anna Hogenová: K problematice intencionality
Anna Hogenová: K problematice intencionality
Fichier