Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Open course index
Home
Courses
Faculty of Education
Departments and workplaces of the faculty
Department of Social Sciences and Philosophy
Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Výběrový kurz I - filosoficko-religionistický- Tři modely výchovy v evropské duchovní tradici (OB2312028)
Výběrový kurz I - filosoficko-religionistický- Tři modely výchovy v evropské duchovní tradici (OB2312028)
Topic outline
Select topic General
General
Collapse all
Expand all
Select activity Oznámení
Oznámení
Forum
Select activity Stručný obsah
Stručný obsah
File
Select activity Literatura
Literatura
File
Select activity Podmínky pro absolvování
Podmínky pro absolvování
File
Select topic Co je podstatné pro evropskou tradici výchovy?
Co je podstatné pro evropskou tradici výchovy?
Select activity 1
1
File
Select activity Husserl: Sokrates a Buddha
Husserl: Sokrates a Buddha
File
Select topic Sókratovsko-platónská idea výchovy
Sókratovsko-platónská idea výchovy
Select activity 2
2
File
Select activity Jan Patočka: Česká vzdělanost v Evropě
Jan Patočka: Česká vzdělanost v Evropě
File
Select topic Smysl vzdělání v židovské tradici
Smysl vzdělání v židovské tradici
Select activity 3
3
File
Select activity Výroky otců
Výroky otců
File
Select topic Platónův dialog Menón: Jak je možná výchova?
Platónův dialog Menón: Jak je možná výchova?
Select activity 4
4
File
Select activity Platón: Menón
Platón: Menón
File
Select topic Augustinův dialog O učiteli
Augustinův dialog O učiteli
Select activity 5
5
File
Select activity Augustin: O učiteli
Augustin: O učiteli
File
Select topic J. A. Komenský - výchova jako cesta k lidskosti
J. A. Komenský - výchova jako cesta k lidskosti
Select activity 6
6
File
Select activity Jan Patočka: J. A. Komenský a dnešní člověk
Jan Patočka: J. A. Komenský a dnešní člověk
File
Select activity Jaroslava Pešková: Problém názornosti a smyslovosti v Komenského díle Orbis Pictus
Jaroslava Pešková: Problém názornosti a smyslovosti v Komenského díle Orbis Pictus
File
Select topic Rousseauův Emil jako příklad aplikace kartesiánské metody v pedagogice
Rousseauův Emil jako příklad aplikace kartesiánské metody v pedagogice
Select activity 7
7
File
Select activity J. J. Rousseau: Emil
J. J. Rousseau: Emil
File
Select topic Spinozova metafyzika výchovy
Spinozova metafyzika výchovy
Select activity 8
8
File
Select activity Spinoza: Pojednání o nápravě rozumu
Spinoza: Pojednání o nápravě rozumu
File
Select topic Nietzscheho kritika neschopnosti novověkého člověka být
Nietzscheho kritika neschopnosti novověkého člověka být
Select activity 9
9
File
Select activity Nietzsche: Nečasové úvahy
Nietzsche: Nečasové úvahy
File
Select activity Otázky
Otázky
File
Select topic Výchova jako ontologický pohyb
Výchova jako ontologický pohyb
Select activity 10
10
File
Select activity Jan Patočka: Co je existence?
Jan Patočka: Co je existence?
File
Select topic Filosofie výchovy
Filosofie výchovy
Select activity 11
11
File
Select activity Jaroslava Pešková: Filosofie výchovy
Jaroslava Pešková: Filosofie výchovy
File
Select topic Celek bez marga jako korelát napětí bytostného tázání
Celek bez marga jako korelát napětí bytostného tázání
Select activity 12
12
File
Select activity Anna Hogenová: K problematice celku
Anna Hogenová: K problematice celku
File
Select topic Intencionalita a výchova jako způsob bytí člověka
Intencionalita a výchova jako způsob bytí člověka
Select activity 13
13
File
Select activity Anna Hogenová: K problematice intencionality
Anna Hogenová: K problematice intencionality
File