Zum Hauptinhalt
Website-Übersicht
DL 1
Startseite
More
Deutsch (de)
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Sie sind als Gast angemeldet
Login
Startseite
Open course index
Startseite
Kurse
Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Výběrový kurz I - filosoficko-religionistický- Tři modely výchovy v evropské duchovní tradici (OB2312028)
Výběrový kurz I - filosoficko-religionistický- Tři modely výchovy v evropské duchovní tradici (OB2312028)
Themen dieses Kurses
Select topic Allgemeines
Allgemeines
Alle einklappen
Alle aufklappen
Select activity Oznámení
Oznámení
Forum
Select activity Stručný obsah
Stručný obsah
Datei
Select activity Literatura
Literatura
Datei
Select activity Podmínky pro absolvování
Podmínky pro absolvování
Datei
Select topic Co je podstatné pro evropskou tradici výchovy?
Co je podstatné pro evropskou tradici výchovy?
Select activity 1
1
Datei
Select activity Husserl: Sokrates a Buddha
Husserl: Sokrates a Buddha
Datei
Select topic Sókratovsko-platónská idea výchovy
Sókratovsko-platónská idea výchovy
Select activity 2
2
Datei
Select activity Jan Patočka: Česká vzdělanost v Evropě
Jan Patočka: Česká vzdělanost v Evropě
Datei
Select topic Smysl vzdělání v židovské tradici
Smysl vzdělání v židovské tradici
Select activity 3
3
Datei
Select activity Výroky otců
Výroky otců
Datei
Select topic Platónův dialog Menón: Jak je možná výchova?
Platónův dialog Menón: Jak je možná výchova?
Select activity 4
4
Datei
Select activity Platón: Menón
Platón: Menón
Datei
Select topic Augustinův dialog O učiteli
Augustinův dialog O učiteli
Select activity 5
5
Datei
Select activity Augustin: O učiteli
Augustin: O učiteli
Datei
Select topic J. A. Komenský - výchova jako cesta k lidskosti
J. A. Komenský - výchova jako cesta k lidskosti
Select activity 6
6
Datei
Select activity Jan Patočka: J. A. Komenský a dnešní člověk
Jan Patočka: J. A. Komenský a dnešní člověk
Datei
Select activity Jaroslava Pešková: Problém názornosti a smyslovosti v Komenského díle Orbis Pictus
Jaroslava Pešková: Problém názornosti a smyslovosti v Komenského díle Orbis Pictus
Datei
Select topic Rousseauův Emil jako příklad aplikace kartesiánské metody v pedagogice
Rousseauův Emil jako příklad aplikace kartesiánské metody v pedagogice
Select activity 7
7
Datei
Select activity J. J. Rousseau: Emil
J. J. Rousseau: Emil
Datei
Select topic Spinozova metafyzika výchovy
Spinozova metafyzika výchovy
Select activity 8
8
Datei
Select activity Spinoza: Pojednání o nápravě rozumu
Spinoza: Pojednání o nápravě rozumu
Datei
Select topic Nietzscheho kritika neschopnosti novověkého člověka být
Nietzscheho kritika neschopnosti novověkého člověka být
Select activity 9
9
Datei
Select activity Nietzsche: Nečasové úvahy
Nietzsche: Nečasové úvahy
Datei
Select activity Otázky
Otázky
Datei
Select topic Výchova jako ontologický pohyb
Výchova jako ontologický pohyb
Select activity 10
10
Datei
Select activity Jan Patočka: Co je existence?
Jan Patočka: Co je existence?
Datei
Select topic Filosofie výchovy
Filosofie výchovy
Select activity 11
11
Datei
Select activity Jaroslava Pešková: Filosofie výchovy
Jaroslava Pešková: Filosofie výchovy
Datei
Select topic Celek bez marga jako korelát napětí bytostného tázání
Celek bez marga jako korelát napětí bytostného tázání
Select activity 12
12
Datei
Select activity Anna Hogenová: K problematice celku
Anna Hogenová: K problematice celku
Datei
Select topic Intencionalita a výchova jako způsob bytí člověka
Intencionalita a výchova jako způsob bytí člověka
Select activity 13
13
Datei
Select activity Anna Hogenová: K problematice intencionality
Anna Hogenová: K problematice intencionality
Datei