Se sumativním hodnocením jsem se setkala v rámci vysvědčení - základní škola, střední škola. S formativním hodnocením mám zkušenosti například prostřednictvím zpětné vazby učitelů k mé práci, prezentaci... - základní, střední i vysoká škola. S diagnostickým hodnocením jsem se setkala skrze rozřazovací testy angličtiny podle úrovně znalosti jazyka (základní, střední škola), nicméně asi bych sem zařadila i diagnostikování různých poruch žáků, jako je dysgrafie, dyslexie, i když to není můj konkrétní příklad, ale setkala jsem se s tím u spolužáků na základní i střední škole.
Hodnocení - vymezení pojmů a jejich aplikace
Hodnocení
The due date for posting to this forum was среда, 10 апреля 2024, 09:30.
Это форум «Вопрос-Ответ». Для того, чтобы увидеть ответы других участников на поставленный вопрос, Вам необходимо разместить свой ответ