1. Všechna témata/oblasti, kterými jsme se zabývali, jsou postupně řazena v Moodlu (kromě akce INSPO se ke všem tématům/oblastem vrátíme příští týden).
2. V první části jsme byly samy, ve druhé části nás navštívily Mgr. Majka Basovníková a PhDr. Anna Cíchová Hronová z Dětského lesního klubu Šalvějka.
Dnešní výuka byla zaměřena zejména na výuku psaní (v různých metodách/koncepcích výuky prvopočátečního čtení a psaní). Zkoušeli jsme si sami psát vázaným a nevázaným písmem, dívali jsme se, jak se psaným textem pracuje v různých písankách, učebnicích prvopočátečního psaní a různých slabikářích.
Vysvětlovali jsme si, jak to bylo s Comenia Script a následujícími nevázanými písmy používanými u nás v současné době.
Také jsem se zabývali tím, zda se opravdu v učebních materiálech zaměřených na výuku prvopočátečního čtení a psaní u neslyšících dětí a u dětí s mentálním postižením používá globální metoda, jsme se leckde dočetli.
Na začátku jsme se ještě věnovali přípravě na ped. výstup v Brandýse nad Labem.
Domácí úkol: Dodělat si vše z předcházejících hodin. Podívat se na všechny materiály v Moodlu.