Co jsme dělali:
1. Velmi podrobně jsme diskutovali o aktualitách (zejm. o úřední maturitě) a o tom, co nám přinesla a co nám vzala roční koronavirová výuka.
Domácí úkol:
1. Zkusit si napsat alespoň jednu stránku z písanky používající písmo Comenia Script nebo jiné nevázané písmo (možno využít odkazy zde v Moodlu nebo jiné - nalezené na internetu) a alespoň jednu stránku používající vázané písmo (nalézt na internetu).
2. Pochopit ppt prezentaci o metodách výuky prvopočátečního čtení a psaní + doplnit do ní pojednání o analyticko-syntetické metodě hláskové/zvukové (možno pokračovat v této ppt, nebo vytvořit vlastní prezentaci v libovolném prezentačním prostředí).
3. V aplikaci BookWidgets - The perfect content creation tool for teachers in the classroom vytvořit pro spolužačky procvičovací cvičení zaměřené na globální metodu nebo analyticko-syntetickou metodu hláskovou nebo na top-down vs. bottom-up kognitivní procesy (buď se zaměřením na čtení, nebo na jinou aktivitu).