Skip to main content
DL 1
Support
User support
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access (
Log in
)
Vzdělávací politika LS 2022/2023
Home
Courses
Faculty of Social Science
Department of Public and Social Policy
Public and Social Policy
Vzdělávací politika LS 2022/2023
7. Kdo učí a proč to dělá zrovna tak? (29. 3., Magdalena Mouralová)
Zelinková A. Učitelé. 2015 (upravený text kapitoly ze skript vzdělávací politiky)
Zelinková A. Učitelé. 2015 (upravený text kapitoly ze skript vzdělávací politiky)
Click
07-Zelinkova-Ucitele_final.pdf
link to view the file.
◄ Video- Global Teacher Prize
Jump to...
Jump to...
Oznámení - co chceme my vám (rozesílá se i emailem na adresu, kterou máte v Moodle)
Vaše otázky a náměty (budeme rádi, když se budete ptát a diskutovat, budeme se snažit také zapojit)
Skripta vzdělávací politiky z roku 2015 (Kohoutek, Veselý, Špačková eds. Vzdelávací politika. MUNI. Brno. 2015)
Sylabus_JSB039/524_2023
Pokyny k závěrečné práci
Skupiny pro týmové závěrečné práce
INDIVIDUÁLNÍ závěrečná práce - odevzdání v 1. termínu (28. 5. 2023)
SKUPINOVÉ závěrečné práce - odevzdání v 1. termínu (28. 5. 2023)
SKUPINOVÉ závěrečné práce - odevzdání v 2. termínu (18. 6. 2023)
INDIVIDUÁLNÍ závěrečná práce - odevzdání v 2. termínu (18. 6. 2023)
INDIVIDUÁLNÍ závěrečná práce - odevzdání v 3. termínu (9. 7. 2023)
SKUPINOVÉ závěrečné práce - odevzdání v 3. termínu (9.7. 2023)
Definice vzdělávací politiky z první hodiny
01 UVP uvod 2023
Příprava na hodinu 22. 2. 2023
Práce na hodině 22. 2. 2023
UVzP 02 22022023
Skripta vzdělávací politiky: Kapitola 1 a 2
Sir Ken Robinson: How to escape education's death valley (TED 2013)
Informace a data o vzdělávání v ČR (příklad střední školy)
Samostatná práce č. 1 - textové zadání
Aktuální znění školského zákona (zákon o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání) k 27. 2. 2021
Education at a Glance 2021
Práce na hodině 8. 3. 2023
Skripta vzdělávací politiky: Kapitola 6
Schéma českého vzdělávacího systému
Sdílené priority 2030
Cíle a nástroje vzdělávací politiky (příklad maturitní zkoušky)
Zadání samostatné práce č. 2
Veselý, Cíle vzdělávání, Řízení školy
Cíle vzdělávání - panelová diskuse při přípravě Strategie vzdělávací politiky 2030+
Postřehy a otázky z četby - Learning centered principal
Práce na hodině 22. 3. 2023
Mouralová M.: Ředitelé. 2015 (přepracovaná kapitola skript vzdělávací politiky)
Práce na hodině 29. 3. 2023
Kompetenční rámec absolventa učitelství-pro připomínky
Video- Global Teacher Prize
Zákon č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících
Zpráva z mezinárodního šetření TALIS 2018
Učitelé a učitelky vzdelpol30032022
Samostatná práce č. 3: Ochránce - obraz vzdělávání a vztahy mezi aktéry
Samostatná práce č. 3 - textové zadání
Hodnocení - vymezení pojmů a jejich aplikace
Reflexe hodiny
Jana Nováčková. Jak se z touhy učit se stane sběratelství známek
Diskuse o formativním hodnocení
Kvalitní škola - kritéria ČŠI
UVP hodnoceni 2023
Audit vzdělávacího systému
Samostatná práce 4, Audit vzdělávacího systému - textové zadání
Otázky a náměty k diskusi s Arnoštem Veselým, týkající se tvorby vzdělávací politiky v ČR.
Vývoj českého školství (na základě prezentace Tomáše Zatloukala)
Aplikace analytického rámce veřejné politiky
Zákon č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících ►