Já osobně jsem se v rámci své vzdělávací dráhy nejčastěji setkal s učitelským sumativním hodnocením, ve formě klasického známkování testů, úkolů a prací. Pokud jde o diagnostické hodnocení, vzpomínám si, že jsem na základní škole dělal srovnávací test z německého jazyka a poté byl podle výsledku zařazen do odpovídající dovednostní skupiny. Nevzpomínám si, že bych se někdy setkal s ostatními formami hodnocení, jediné co mě napadá je formativní hodnocení v průběhu vysokoškolského studia při vypracovávání nějaké delší seminární práce, kdy se vždy prezentovaly jednotlivé části práce a vyučující poskytoval feedback, aby zajistil, že výsledná celková práce bude kvalitní.
Hodnocení - vymezení pojmů a jejich aplikace
Hodnocení
The due date for posting to this forum was Mittwoch, 10. April 2024, 09:30.
In diesem Frage-Antwort-Forum müssen Sie zuerst eine eigene Antwort eintragen, bevor Sie die Antworten anderer Personen sehen können