Перейти к основному содержанию
DL 1
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ (
Вход
)
Didaktika výchovy a vzdělávání neslyšících A + B (2020/2021)
В начало
Курсы
Čeština v komunikaci neslyšících
Didaktika výchovy a vzdělávání neslyšících A + B (2020/2021)
8. týden: 23. listopad - 29. listopad 2020
Zpřístupnění modulu pro odevzdávání domácího úkolu = Vennových diagramů "dr. Nováčková" vs. "matemat...
Zpřístupnění modulu pro odevzdávání domácího úkolu = Vennových diagramů "dr. Nováčková" vs. "matematika prof. Hejného" vs. min, jeden další "ped. směr"
Требуемые условия завершения
Mark as done
Скачать папку
Anežka .docx
Míša.png
Tereza.pdf
Týna 1.png
Týna 2.pdf
Venns_niki.png
Wandererová - Nováčková x Hejné x Montessori.docx
◄ Modul pro odevzdávání domácího úkolu = Vennových diagramů "dr. Nováčková" vs. "matematika prof. Hejného" vs. min, jeden další "ped. směr"
Перейти на...
Перейти на...
Oznámení
Sylabus
Praxe komunikační (sylabus zde, kurz na Moodle 2)
Aktuality, novinky, zajímavosti - vkládejte + diskutujte celý semestr
Tematické okruhy ze sylabu - sdílené dokumenty - průběžně doplňujte během celého semestru
Parkoviště pro otázky
SWOT analýza (Wikipedie)
Distanční vzdělávání: naše SWOT analýza
Odkaz na záznam z INSPO 2020 online
Quizlet: "test na distanční výuku" (vyzkoušejte si, co vše se dá s aplikací dělat; aktivity zkoušejte i opakovaně, protože úlohy se vždy nově automaticky generují ze zadané sady úloh)
Modul pro vkládání domácích úkolů = časových os vztahujících se k "matematice prof. Hejného" (už funguje funkce SDÍLENÍ časových os, takže sem klidně můžete vkládat i odkazy na sdílení)
ZOBRAZENÍ Modulu pro vkládání domácích úkolů = časových os vztahujících se k "matematice prof. Hejného" (už funguje funkce SDÍLENÍ časových os, takže sem klidně můžete vkládat i odkazy na sdílení)
1. ÚKOL: 1. část - učení se s kartičkami otočenými lícem nahoru
1. ÚKOL: 1. část - pexeso
1. ÚKOL: 2. část - učení se s kartičkami otočenými lícem nahoru
1. ÚKOL: 2. část - pexeso
1. ÚKOL: 3. část - učení se s kartičkami otočenými lícem nahoru
1. ÚKOL: 3. část - pexeso
1. ÚKOL: Celkové shrnutí
Modul pro odevzdávání 2. ÚKOLU = Vennových diagramů "dr. Nováčková" vs. "matematika prof. Hejného"
Zobrazení modulu pro odevzdávání 2. ÚKOLU = Vennových diagramů "dr. Nováčková" vs. "matematika prof. Hejného"
Co jsme si společně nakreslili:-)
Psychohygiena - Týna - letáček
Je zde chyba?
Autobus - cvičení
Vyvolávačka
Pedagogika prof. Hejného v souvislostech
Modul pro odevzdávání domácího úkolu = Vennových diagramů "dr. Nováčková" vs. "matematika prof. Hejného" vs. min, jeden další "ped. směr"
Kdybyste si chtěli zkusit nějaký "program na Vennovy diagramy", tak tady nějaké jsou:-)
Platformy, aplikace, nástroje... CO JSEM SE NAUČILA? (můžete neomezeně přidávat)
Dobrý učitel matematiky ji nemusí tolik umět, tvrdí pedagog (rozhovor s prof. Hejným, DVTV, 2. 3. 2015; video s titulky)
Mentimeter (vyplňovali jsme při výuce; když si ho také vyplníte, bude to fajn, protože se zamyslíte, nad svými postoji; ale bohužel Vám nemůžu promítnout "celkové výsledky za celou skupinu")
DOMÁCÍ ÚKOL č. 1: Postřehy k DÚ spolužaček z minulé hodiny - Vennovy diagramy a 3-4 ped. koncepce (soubor má 6 listů)
DOMÁCÍ ÚKOL č. 2: Plusy a mínusy - ped. koncepce pro. Hejného (odborně ukotvená argumentace)
Dokument - Radlice, 1957 - FILM S TITULKY (převzato z: http://www.vymolova.cz/o-skole/historie)
Svet ticha - dokument - Prešov, 1977 - FILM S TITULKY
Ostravské vteřiny: Výprava do světe ticha - dokument - Ostrava, 1963 - FILM S TITULKY
Dokument - Radlice, 1957 (ve filmu jsou 4 otázky)
Ostravské vteřiny: Výprava do světe ticha - dokument - Ostrava, 1963 (ve filmu je 12 otázek) (nevím, proč někdy nejdou zobrazit titulky:-()
Svet ticha - dokument - Prešov, 1977 (ve filmu je 10 otázek) (nevím, proč se mi někdy nezobrazují titulky:-()
Monolingvální a monokulturní vzdělávání neslyšících dětí: metody (na konci videa jsou otázky)
Monolingvální a monokulturní vzdělávání neslyšících dětí: metody
Staré filmy ze "škol pro sluchově postižené" - pedagogické působení
Co je to kritické myšlení + Dobroser
Kritické myšlení (Mentimeter; jde to vyplnit i později, ale neuvidíte celkové "výsledky":-())
Osobnost pedagoga (lze upravovat průběžně)
Výukové a vzdělávací cíle (lze upravovat průběžně)
Pedagogické hodnocení (lze upravovat průběžně)
Konstruktivní vs. transmisivní vzdělávání (výběr)
Formativní hodnocení (seminář, na kterém byla A. Hudáková, první a poslední slide z prezentace)
Kritické myšlení. Dunning - Kruger efekt
Různé druhy férové komunikace (bohužel se záhadně některé odkazy z chatu neuložily:-( pokud je máte, pošlete mi je, prosím, přidám je sem)
Kritické myšlení. Misconceptions
Kritické myšlení. Pattern Illusion
FABER, A., MAZLISH, E. Jak mluvit, aby nás teenageři poslouchali, jak naslouchat, aby nám teenageři důvěřovali
Bez rákosky
Komunikace pedagogů s žáky a rodiči
Rozhovor o šikaně s dr. Čápem (www.dvtv.cz, 26. 2. 2016)
Přehled docházky a splněných úkolů (poslední aktualizace 15. 9. 2021, 18.50)
Kdybyste si chtěli zkusit nějaký "program na Vennovy diagramy", tak tady nějaké jsou:-) ►