1. Jsme v půlce semestru:-)
2. Dnes jsme se do hloubky a z různých úhlů pohledu zabývali vším, co jsme dělali dosud (v tomto předmětu, ale potažmo i ve všech "pedagogických předmětech" před tím, protože teď se nám vše spojuje a zapadá do sebe. Konkrétně jsme mluvili o těchto třech tematických okruzích ze sylabu:
- Prvopočáteční čtení a psaní, různé metody výuky obecně a metody užívané u NESLYŠÍCÍCH dětí, žáků a studentů
- Počáteční výuka českého jazyka (ve vztahu k dalším jazykům, které NESLYŠÍCÍ dítě ovládá a které se bude učit)
- Vztahy mezi realizací vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace a ostatními částmi rámcových a školních vzdělávacích programů (obecně a u NESLYŠÍCÍCH dětí)
Poměrně podrobně a do hloubky jsme se zabývaly různými tématy souvisejícími s tématem výuky prvopočátečního čtení a psaní - viz též úkoly ze 4. hodiny a materiály a činnosti z 5. hodiny.