Passer au contenu principal
DL 1
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement (
Connexion
)
Bibliopedagogika a informační výchova/ Informační a mediální gramotnost I.
Accueil
Cours
Bibliopedagogika a informační výchova/ Informační a mediální gramotnost I.
Čtenářské průzkumy a podpora čtenářství
Výsledky průzkumu "Ctenáři a čtení (2010)"
Výsledky průzkumu "Ctenáři a čtení (2010)"
Conditions d'achèvement
Cliquer sur
Výsledky průzkumu "Ctenáři a čtení (2010)"
pour ouvrir la ressource.
◄ Prázová, I. et al.: České děti jako čtenáři
Aller à…
Aller à…
Novinky
Dílčí úkol č.1: Rešerše k tématu seminární práce
Dílčí úkol č.2: Shrnutí zahraničního odborného článku
SEMINÁRNÍ PRÁCE: ODEVZDÁVÁNÍ
OKRUHY KE ZKOUŠCE
Prezentace 1: Úvod do kurzu, diskusní témata
Program kurzu
Podmínky zakončení kurzu
VÝBĚR TÉMATU SEMINÁRNÍ PRÁCE
Prezentace 2: Proces čtení
POVINNÁ ČETBA: PIRLS 2016 (sekundární analýza)
V. Mertin: Dyslektické děti musíme učit číst
Čtenářské strategie
Rámcové vzdělávací programy pro ZŠ
Prezentace 3: Osobnost čtenáře + Biblioterapie
Knihovna Kroměřížska: Biblioterapie
Kruszewski Tomasz: Biblioterapie - léčba četbou (časopis Čtenář)
Kořínková Marcela: Biblioterapie v Knihovně Kroměřížska
PREZENTACE: Průzkumy a podpora čtenářství
Prázová, I. et al.: České děti jako čtenáři
Článek: Dětské čtenářství ve Finsku
Zpráva: Dětské čtenářství na Slovensku
Zpráva: Ivan Gabal: Jak čtou české děti?
Centrum pro školní knihovny
Spolupráce knihoven a škol: výsledky celostátního průzkumu (V. Pillerová)
Čtenářské kluby
Gymnázium Jaroslava Heyrovského, Praha
Gymnázium Příbram
ZŠ Provaznická, Ostrava: školní informační centrum
Prezentace: Informační gramotnost
učební text: Informační gramotnost - úvod do problematiky
Dombrovská et al.: Informační gramotnost - teorie a praxe v ČR
Článek: Sharon Weiner: Institutionalizing Information Literacy (2012)
Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020: informační stránka MŠMT
Strategie digitálního vzdělávání 2020: celý text
Knihovny současnosti 2019: Sekce "Knihovny: klíč ke vzdělávání"
Hrajeme si chytře
Digiděti
Digitální stopa (NÚKIB): online kurz
deFacto workshop (MKP)
Lepší senior
Věřte nevěřte (ELPIDA + Transitions)
Článek: Dětské čtenářství ve Finsku ►