Zum Hauptinhalt
DL 1
Deutsch (de)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Sie sind als Gast angemeldet (
Login
)
Aktuální otázky hluchoty (2020/2021)
Startseite
Kurse
Čeština v komunikaci neslyšících
Aktuální otázky hluchoty (2020/2021)
3. týden: 12. říjen - 18. říjen 2020: téma Koronavirová (COVID-19) pandemie a její vliv na různé obl...
Chat, Closed Caption, Printscreen
Chat, Closed Caption, Printscreen
Abschlussbedingungen
Mark as done
Verzeichnis herunterladen
chat.txt
closed_caption.txt
Screenshot[1].png
◄ ContextMinds: Myšlení v kontextu
Direkt zu:
Direkt zu:
Oznámení
Sylabus
2. hodina: 8. října 2020
3. hodina: 15. října 2020
4. hodina: 22. října 2020
5. hodina: 29. října 2020
6. hodina: 5. listopadu 2020
7. hodina: 12. listopadu 2020
8. hodina: 19. listopadu 2020 (M. Boccou Kestřánková, J. Andrejsek)
9. hodina: 26. listopadu 2020
10. hodina: 3. prosince 2020
11. hodina: 10. prosince 2020
12. hodina: 17. prosince 2020
13. hodina: 7. ledna 2021
Aktuality, novinky, zajímavosti - vkládejte + diskutujte celý semestr
Nové možnosti v ZOOMu - tlumočení, titulky...
Postoje k myšlení a učení se
Postoje k myšlení a učení se: překlad otázek do ČZJ
Studijní plán: NMgr. ČNES (*2020)
ContextMinds: Myšlení v kontextu
Odkaz na záznam z INSPO 2020 online
Domácí úkol na třetí hodinu + všechno možné k tématu Koronavirová (COVIS-19) pandemie a její vliv na různé oblasti života neslyšících lidí, CO SE JINAM NEVEJDE
Odevzdávání úkolů z 3. hodiny: "Co COVID neslyšícím dal a vzal"
Úkoly z 3. hodiny přístupné všem: "Co COVID neslyšícím dal a vzal"
Flippity od Veroniky - "Maroko"
Opakování (terminologie, pohledy na hluchotu, neslyšící na vysokých školách...)
Quizlet: Opakování terminologie, pohledy na hluchotu, neslyšící studenti na VŠ... (slidy 1-9)
Doplňkové materiály k prezentaci Opakování (terminologie, pohledy na hluchotu, neslyšící na vysokých školách...; průběžně doplňováno)
Odevzdávání úkolů z 5. hodiny: "Vzdělávání a neslyšící - VIZUALIZACE JEDNÉ "VĚCI""
Odevzdávání úkolů z 5. hodiny: "Vzdělávání a neslyšící - VIZUALIZACE JEDNÉ "VĚCI""
Odevzdávání úkolů z 6. hodiny: "Vzdělávání a neslyšící - VIZUALIZACE 1 - 3 příspěvků z AKTUALIT + zasazení do KONTEXTU
Odevzdávání úkolů z 6. hodiny: "Vzdělávání a neslyšící - VIZUALIZACE 1 - 3 příspěvků z AKTUALIT + zasazení do KONTEXTU
Co bych se (po prostudování prezentace Opakování (terminologie, pohledy na hluchotu, neslyšící na vysokých školách...) a všech "doplňkových materiálů") chtěla dozvědět od J. Andrejska a M. Boccou Kestřánkové?
Zpřístupnění modulu Co bych se (po prostudování prezentace Opakování (terminologie, pohledy na hluchotu, neslyšící na vysokých školách...) a všech "doplňkových materiálů") chtěla dozvědět od J. Andrejska a M. Boccou Kestřánkové?Úkol
Jan Andrejsek: CZVV
Maria Boccou Kestřánková: CEFR v NPI ČR (... pracovalo se mi s vámi hezky. Přidala jsem slide 13 - zpracovala jsem ho jako "cvičení". Kdyby si ho chtěl někdo "vypracovat" a v odpovědích komunikovat se mnou, může se na mě obrátit.)
MADĚROVÁ, SÁRA. Závěrečná učňovská zkouška podle jednotného zadání – popis současného stavu ve vybraných SOU pro sluchově postižené v České republice. BP. Praha: FF UK, 2020. (práce je neveřejná, v Repozitáři UK ani jinde na webu ji nelze dohledat)
Otázky k zamyšlení k pohledům na hluchotu (od druháků Bc., z předmětu Komunikační přístupy ve vzdělávání neslyšících) (nástroj Padlet; u jednotlivých kartiček lze diskutovat))
Vztah mezi POHLEDY NA HLUCHOTU-PŘÍSTUPY K NESLYŠÍCÍM LIDEM A K JEJICH VZDĚLÁVÁNÍ-METODAMI VZDĚLÁVÁNÍ (od druháků Bc., z předmětu Komunikační přístupy ve vzdělávání neslyšících) (nástroj Flippity)
Pohledy na hluchotu - reklamy (nástroj Google Jamboard; už by vám to snad mělo fungovat všem)
Vojta Lopour - životopis
Vojta Lopour - CZTN SNN
Přednášky J. Andrejska a M. Boccou Kestřánkové - reflexe
Z přednášky J. Andrejska: přehledová časová osa s doplněnými souvislostmi
Nová/reformovaná maturitní zkouška: procvičovací časová osa
Jednotná závěrečná zkouška v nematuritních oborech středních škol: procvičovací časová osa
Jednotná přijímací zkouška na maturitní obory středních škol: procvičovací časová osa
Směřujeme k bilingválnímu a bikulturnímu vzdělávání neslyšících dětí, žáků a studentů? Vybrané akty legislativní aj. povahy: procvičovací časová osa
Úřad Veřejného ochránce práv a neslyšící děti, žáci a studenti v ČR: přehledová časová osa (Flippity)
Úřad Veřejného ochránce práv a neslyšící děti, žáci a studenti v ČR: procvičovací časová osa (LearningApps)
CEFR - (Č)ZJ: všeobecná stupnice produkce (A2 x B1) (pracovní verze)
CEFR - (Č)ZJ - fakta, souvislosti
Přednášky J. Andrejska a M. B. Kestřánkové
K. Holubová. Nominace
Vybrat si http://www.signlang-assessment.info/index.php/home-en.html nebo https://www.sign-hub.eu/assessment/welcome-page-assessment a GRAFICKY zpracovat informace z vybraného webu/zdroje: VISUAL LEARNING or VISUAL NOTE TAKING or VISUAL SKETCHNOTING
Zpřístupnění modulu: Vybrat si jednu www s testy ZJ a zpracovat ji GRAFICKY formou VISUAL LEARNING or VISUAL NOTE TAKING or VISUAL SKETCHNOTING
Mentimeter: Rekapitulace
Mentimeter: Rekapitulace_hotovo_slide_1
Mentimeter: Rekapitulace_hotovo_slide_2
... a to už je úplně poslední příspěvek:-(
Přehled docházky a splněných úkolů
Odkaz na záznam z INSPO 2020 online ►